Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(2)
Autor
Albigowski, Marek
(1)
Beckhard, Richard (1918-1999)
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Goban-Klas, Tomasz (1942- )
(1)
Goldsmith, Marshall
(1)
Hesselbein, Frances
(1)
Janiszewski, Adam
(1)
Markey, Rob
(1)
Mauboussin, Michael J
(1)
Reichheld, Fred
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Język
angielski
(2)
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Język angielski
(2)
Badania marketingowe
(1)
Decyzje
(1)
Finanse
(1)
Innowacje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Markieting
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book / Business Press)
Współoprac. w kier. przeciwstawnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Think Twice : Harnessing the Power of Counterintuition / Michael J. Mauboussin. - Wydanie 3. - Boston : Harward Business Press, 2020. - 190, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Index na stronach 179-190.
Leaders in all fields-business, medicine, law, government-make crucial decisions every day. The harsh truth is that they mismanage many of those choices, even though they have the right intentions. These blunders take a huge toll on leaders, their organizations, and the people they serve. Why is it so hard to make sound decisions? We fall victim to simplified mental routines that prevent us from coping with the complex realities inherent in important judgment calls. Yet these cognitive errors are preventable. In Think Twice, Michael Mauboussin shows you how to recognize-and avoid-common mental missteps, including: -Misunderstanding cause-and-effect linkages; -Aggregating micro-level behavior to predict macro-level behavior; -Not considering enough alternative possibilities in making a decision; -Relying too much on experts. Sharing vivid stories from business and beyond, Mauboussin offers powerful rules for avoiding each error. And he explains how to know when it's time to think twice-to question your reasoning and adopt decision-making strategies that are far more effective, even if they seem counterintuitive.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Revised and Expanded Edition.
Index na stronach 273-288.
In the first edition of this landmark book, business loyalty guru Fred Reichheld revealed the question most critical to your company’s future: "Would you recommend us to a friend?” By asking customers this question, you identify detractors, who sully your firm’s reputation and readily switch to competitors, and promoters, who generate good profits and true, sustainable growth. You also generate a vital metric: your Net Promoter Score. Since the book was first published, Net Promoter has transformed companies, across industries and sectors, constituting a game-changing system and ethos that rivals Six Sigma in its power. In this thoroughly updated and expanded edition, Reichheld, with Bain colleague Rob Markey, explains how practitioners have built Net Promoter into a full-fledged management system that drives extraordinary financial and competitive results. With his trademark clarity, Reichheld: Defines the fundamental concept of Net Promoter, explaining its connection to your company’s growth and sustained success. Presents the closed-loop feedback process and demonstrates its power to energize employees and delight customers. Shares new and compelling stories of companies that have transformed their performance by putting Net Promoter at the center of their business. Practical and insightful, The Ultimate Question 2.0 provides a blueprint for long-term growth and success.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej