Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Braci Wagów 1 (W127)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(10)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(13)
Kłobucka 14 (BD37)
(3)
Autor
Trocki, Michał (1945- )
(3)
Bukłaha, Emil
(2)
Juchniewicz, Mateusz
(2)
Kisielnicki, Jerzy (1939- )
(2)
Kozarkiewicz, Alina
(2)
Metelski, Witalij
(2)
Wyrozębski, Paweł
(2)
Żmigrodzki, Marcin
(2)
Ackoff, Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison, Herbert J. (1932- )
(1)
Barker, Stephen (1964- )
(1)
Burton, Celia
(1)
Ciszewska, Mariola
(1)
Cole, Rob
(1)
Duraj-Czyżewska, Małgorzata
(1)
Dylewski, Marek (1965- )
(1)
Filipiak-Dylewska, Beata (1967- )
(1)
Goldratt, Eliyahu M. (1948-2011)
(1)
Grocholiński, Piotr
(1)
Grucza, Bartosz
(1)
Grzeszczyk, Tadeusz A
(1)
Guranowski, Adrian
(1)
Heerkens, Gary R
(1)
Hołub-Iwan, Joanna
(1)
Jasińska, Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Juraszek-Kopacz, Beata
(1)
Kandefer, Katarzyna
(1)
Koszlajda, Adam
(1)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Kożuch, Barbara
(1)
Królewski, Jarosław
(1)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(1)
Lis, Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lock, Dennis (1929- )
(1)
Magidson, Jason
(1)
Michael, Norma
(1)
Michalska-Dominiak, Beata
(1)
Nadskakuła, Olga (zarządzanie)
(1)
Pisz, Iwona
(1)
Sala, Paweł
(1)
Solecki, Bogusław
(1)
Sosnowski, Mirosław
(1)
Sońta-Drączkowska, Ewa
(1)
Sułkowski, Łukasz
(1)
Szymbor, Jerzy
(1)
Turyna, Jan
(1)
Wirkus, Marek
(1)
Wróblewski, Piotr (informatyka)
(1)
Łada, Monika
(1)
Łapuńka, Iwona
(1)
Šmid, Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(4)
Studenci
(4)
Szkoły wyższe
(3)
Informatycy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Zarządzanie projektami
(27)
Fundusze strukturalne UE
(3)
Komunikacja marketingowa
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Unia Europejska
(2)
Administracja
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Dojrzałość projektowa organizacji
(1)
E-mail marketing
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internet
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Myślenie
(1)
Planowanie
(1)
Prawo autorskie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Reklama
(1)
Start-up
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Twórczość
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak zarządzać projektami / Gary R. Heerkens ; [tł. Beata Juraszek-Kopacz]. - Warszawa : RM, 2003. - XV, [1], 223, [1] s. : il., tab. ; 24 cm.
Na okł. podtyt.: Zdefiniuj projekt, dobierz odpowiednich członków zespołu projektowego, steruj realizacją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Łańcuch krytyczny : projekty na czas / Eliyahu M. Goldratt ; tłumaczenie Małgorzata Duraj-Czyżewska. - Warszawa : MINT Books, 2009. - VI,[4] strony, 205 stron : ilustracje, portret ; 25 cm.
Tytuł oryginału: Critical chain.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zarządzanie zespołem projektowym różni się znacząco od zarządzania zespołem operacyjnym. Zadaniem zespołu projektowego jest stworzenie unikatowego produktu lub zmodyfikowanie istniejącej procedury, procesu, systemu. Dlatego w pracy projektowej od zespołu wymagana jest elastyczność, kreatywność i efektywna koordynacja działań. Skuteczna komunikacja jest fundamentem pracy zespołu projektowego. O sukcesie lub porażce projektu w dużym stopniu decyduje zarządzanie komunikacją. Jest to podstawowa umiejętność kierownika projektu. Wyniki analizy Project Management Institute pokazały, że kierownik projektu 90% czasu poświęca na działalność związaną z komunikacją. Obejmuje to tak różne działania, jak: prowadzenie spotkań statusowych, nieformalne negocjacje z interesariuszami, wystąpienia na konferencjach promujących projekt. Autorki przedstawiły strukturę procesów komunikacji w różnych metodykach zarządzania projektami. Dołączone do książki szablony, listy kontrolne i schematy z powodzeniem mogą być wykorzystane przez kierowników projektów do usprawnienia pracy zespołów i poprawy rezultatów. Jak pokazały badania, kierownicy projektów w Polsce dostrzegają wagę i złożoność problemów komunikacyjnych w zarządzaniu projektami. Ta książka stanowi nieocenioną pomoc dla wszystkich chcących udoskonalić zarządzanie komunikacją w projektach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie / PWN)
W dzisiejszych czasach wiele organizacji przyjmuje w swojej działalności orientację projektową, która pozwala realizować cel strategiczny, jakim jest np. zwiększanie wartości dla interesariuszy. Osiągnięcie wyznaczonych celów szczegółowych dzięki realizacji pojedynczych, często zróżnicowanych projektów, wymaga umiejętności zarządzania programami i portfelami projektów oraz przełożenia ich na strategię organizacji. Podstawą zarządzania portfelem projektów jest właściwy wybór realizowanych przedsięwzięć, będący wynikiem dekompozycji celów strategicznych organizacji. Selekcja projektów powinna być oparta na metodach i technikach zapewniających zarówno realizację celów szczegółowych, jak i równowagę całego portfela. Wybrane projekty muszą się nawzajem uzupełniać i generować dodatkową wartość dla organizacji. Aby to osiągnąć, konieczna jest ich prawidłowa ocena i kategoryzacja, a także kontrola i monitorowanie ich rezultatów. Autorka omawia w pracy te i inne zagadnienia związane z zarządzaniem portfelami i programami projektów w kontekście strategii. Korzysta z dorobku najnowszej światowej literatury oraz z własnych badań, prowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw. W pracy zostały uwzględnione najbardziej popularne i sprawdzone standardy i metodyki zarządzania projektami - PMI, PRINCE2, TenStep, a także nowoczesne narzędzia i koncepcje, takie jak: opcje realne, Model INVEST, metody dywersyfikacji ryzyka w ramach portfela projektów, dźwignia kontroli strategicznej. Omówione zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami z praktyki gospodarczej polskich przedsiębiorstw. Książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy interesują się zarządzaniem projektami a także zarządzaniem strategicznym w przedsiębiorstwie. Jest ona znakomitym uzupełnieniem szkoleń i kursów z dziedziny zarządzania projektami, a także pozycją obowiązkową dla osób studiujących tę dziedzinę w ramach specjalności lub studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami w logistyce / Iwona Pisz, Iwona Łapuńka. - Warszawa : Difin, 2015. - 284 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Poruszana w książce problematyka jest aktualna, szczególnie istotna z punktu widzenia efektywności funkcjonowania gospodarowania w warunkach współczesnego rynku towarów i usług oraz poziomu innowacyjności. Zarządzanie projektami w logistyce wymaga poznania podstaw zarządzania projektami, dedykowanych metod, narzędzi oraz technik, w tym również oprogramowania wspomagającego proces zarządzania projektami. Szczególny rodzaj zarządzania projektami, tj. projektami logistycznymi obejmuje zagadnienia związane z rozwiązywaniem problemów natury techniczno-organizacyjnej, ekonomiczno-finansowej. Omawiane w książce zagadnienia umożliwiają zapoznanie się z podstawowymi metodami, technikami oraz narzędziami, które wykorzystywane są w praktyce zarządzania projektami logistycznymi. Książka zawiera wiedzę z podstawowych obszarów zarządzania projektami, m.in. zarządzania czasem, kosztami, ryzykiem, komunikacją, zasobami, zamówieniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.3 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja "Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi" wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie zarządzania projektami w sferze B+R. Pomimo bowiem istnienia publikacji dotyczących ogólnie rozumianej problematyki zarządzania projektami widoczny jest brak pozycji literaturowej zakotwiczającej to zagadnienie w konkretnej rzeczywistości - w tym przypadku sfery badawczo-rozwojowej. Celem niniejszej książki jest aplikacja wiedzy związanej z zarządzaniem projektami do - wspomnianego wcześniej - pola B+R. Osiągnięcie owego celu redaktorzy i autorzy tego tomu założyli poprzez stworzenie publikacji odwołującej się zarówno do wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktycznych oraz odpowiedni dobór wątków w niej poruszanych. W związku z tym, przedstawiana książka skupia się na najbardziej istotnych kwestiach związanych z prowadzeniem prac badawczych w różnych obszarach wiedzy, a poruszane w niej zagadnienia zawierają uniwersalne wytyczne dotyczące różnych aspektów zarządzania projektem B+R, w tym: ogólną metodykę zarządzania projektami, metody prognozowania i oceny dojrzałości technologii, metody zarządzania jakością, sposoby tworzenia i zarządzania zespołami badawczymi, możliwości komputerowego wspomagania zarządzania projektami innowacyjnymi, formy audytu projektów badawczych (ze szczególnym uwzględnieniem projektów finansowanych ze środków UE) oraz zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej projektów badawczych, zwłaszcza tych realizowanych w sektorze nauki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 001, 005.8 (2 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Jeśli chcesz, albo musisz, nauczyć się zarządzania projektami, ale nie przepadasz za suchym językiem poradników biznesowych - to książka dla Ciebie! Oto Twój podręcznik skutecznego rozwoju firmy za pomocą projektów, Twoja lektura do poduszki i wreszcie - Twoja ulubiona powieść. Na jej kartach opisano historię firmy Project Inc., czyli średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży informatycznej, od lat działającego gdzieś w Europie. Do niedawna wiodło mu się całkiem nieźle, ale ostatnio skuteczny mechanizm biznesowy zaczął się psuć. Rośnie presja konkurencji, a marże spadają. Prezes Project Inc. dostrzega problem, jednak pełni samozadowolenia pracownicy nie przyjmują do wiadomości konieczności zmian. Na scenę wkracza więc konsultant... Tego, co było dalej, dowiesz się z tej książki - a przy okazji poznasz trudną sztukę zarządzania projektami. Opanujesz oczywiście służące temu celowi techniki i metody, ale będzie to dopiero początek. Pierwszy krok. Jak bowiem zauważa autor, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, głównym problemem większości firm jest brak umiejętności wdrażania owych technik i metod oraz koncentrowania się na zmianie w perspektywie długofalowej. Tymczasem doskonalenie zarządzania projektami to droga zaplanowana na kilka lat. Niestety, na podróżujących nią czyhają tysiące pułapek w postaci bodźców, które przekierowują uwagę na inne tory. Trzeba nauczyć się przed tym bronić... Mamy nadzieję, że literacka forma opowieści o firmie Project Inc. przypadnie Ci do gustu. Uzmysłowi istnienie dobrych praktyk projektowych, uczuli Cię na typowe błędy i pozwoli uniknąć wynikających z nich zagrożeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektami dla początkujących : jak zmienić wyzwanie w proste zadanie / Marcin Żmigrodzki. - Wydanie II. - Gliwice : Onepress Exclusive, copyright 2018. - 273, [5] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Środowisko, w którym prowadzi się projekty, powinno być jak najbardziej przewidywalne. Tak, aby nic nie zepsuło pierwotnego planu, wszystko się udało, a na dodatek poniesione koszty były jak najniższe. Wraz z poradnikiem "Zarządzanie projektami dla początkujących" poznasz tajniki zarządzania projektami. Przede wszystkim chodzi oczywiście o to, aby dotrzymywać prognoz kosztów i terminów, realizować plany sprzedażowe, utrzymać poziom jakości i oczywiście zadowolić efektami klienta. Nikt nie chciałby, aby w jego projekcie pojawił się chaos, niepewność i zamieszanie. Pożądana jest spokojna stabilność, jednak nie zawsze jesteśmy w tak komfortowej sytuacji, aby sobie na to pozwolić. Mało doświadczony project manager może podejść ambitnie do zadania, włożyć w nie dużo energii i czasu, ale jednocześnie z powodu zmęczenia popełnić błędy. Wtedy dodatkowo obciążony zostaje powierzony mu zespół. Jak tego uniknąć? Czy da się zarządzać projektami od początku z głową?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych praktycznie i uzasadnionych teoretycznie metodach zarządzania projektami; najważniejszych wytycznych metodycznych, normach oraz modelach przebiegu projektów; opisie najpopularniejszych metodyk zarządzania projektami, metodykach branżowych i firmowych; metodyce autorskiej; zwinnych metodach zarządzania projektami oraz najważniejszych metodykach zarządzania programami i portfelem projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa. Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień. Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / Wacław Šmid. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 283 s. : il. ; 24 cm.
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr. W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Autorzy niniejszej książki, kompleksowo ujmując zagadnienia nowoczesnego zarządzania projektami, zwrócili szczególną uwagę na jego aspekty menedżerskie, przydatne do zdobywania i utrzymywania przewagi konkurencyjnej, odnoszące się między innymi do: zarządzania przebiegiem projektu; zarządzania ryzykiem, jakością i komunikacją w projekcie; organizacji projektowej, dojrzałości projektowej i funkcjonowania biur projektów; wsparcia metodycznego i informatycznego zarządzania projektem. Omawiane zagadnienia zostały obudowane licznymi przykładami ułatwiającymi opanowanie prezentowanej wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność / Astrum)
Na okł. podtyt.: Jak to robić w twojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332.14(438):338.22(438):339.7 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657.05 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej