Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(4)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
tylko na miejscu
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
ZWM 5 (W45)
(2)
Koński Jar 10 (W109)
(6)
Nugat 4 (W112)
(3)
Braci Wagów 1 (W127)
(4)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(4)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(3)
Autor
Piotr C
(2)
Aboujaoude, Elias (1971- )
(1)
Andrusiewicz, Joanna
(1)
Andruszko, Robert
(1)
Barefoot, Darren (1974- )
(1)
Burgess, Jean
(1)
Castells, Manuel (1942- )
(1)
Danowski, Bartosz
(1)
Drnaso, Nick (1989- )
(1)
Gibson, Shane
(1)
Giełzak, Marcin (1987- )
(1)
Grabowska, Marta
(1)
Grala-Kowalska, Magdalena
(1)
Green, Joshua
(1)
Hupa, Albert
(1)
Juza Marta
(1)
Kawasaki, Guy (1954- )
(1)
Krzysztofek, Kazimierz (1945- )
(1)
Kurczewski, Jacek (1943- )
(1)
Levinson, Jay Conrad
(1)
Makaruk, Michał
(1)
Malinowski, Bartosz Filip (1987- )
(1)
Najman, Marta
(1)
Pasqua, Rachel
(1)
Podgórski, Michał (socjolog)
(1)
Podlaski, Arkadiusz
(1)
Protasiuk, Michał (1978- )
(1)
Płudowski, Tomasz (1970- )
(1)
Siara, Olga
(1)
Szabo, Julie (1975- )
(1)
Wróbel, Marcin (1977- )
(1)
Zacher, Lech Wojciech (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Społeczności internetowe
(16)
Internet
(6)
Marketing cyfrowy
(4)
Portal społecznościowy
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Handel elektroniczny
(2)
Miłość
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Algorytmy
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Crowdfunding
(1)
Cyberkultura
(1)
Deepfake
(1)
Facebook
(1)
Forum internetowe
(1)
Geopolityka
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nasza Klasa (portal społecznościowy)
(1)
Osoby zaginione
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Postęp techniczny
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Ruchy społeczne
(1)
Samotność
(1)
Skype
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia polityki
(1)
Sponsoring
(1)
Społeczeństwo
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
YouTube
(1)
Zaburzenia osobowości
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Podręcznik
(2)
Komiks
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
# To o nas / Piotr C. - Gdynia : Novae Res, copyright 2018. - 410, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Przynależność kulturowa
W czasach, gdy seks dostajesz szybciej niż hamburgera w fast foodzie. Gdy sukienki są krótsze niż wyrzuty sumienia. Gdzie nie ma niczego na stałe. Gdzie nikt nie mówi: kocham cię na zawsze. On ma 30 lat. Życie mija mu na piciu piwa i graniu na konsoli. Pragnie kobiety, ale zamiast niej ma prawą rękę i darmowe serwisy porno. Do tego pracę, której nie lubi i uczucie, że zawiódł wszystkich. Ona ma 30 lat. Jest samodzielna i piękna. Odnosi sukcesy zawodowe, ale według jej matki poniosła życiową klęskę, bo nie ma męża i dziecka. Nie chce już tłumaczyć, dlaczego jest sama. Urodzili się tego samego dnia. Mieszkają na tym samym osiedlu. Nigdy się nie poznali. To opowieść o miłości w czasach Tindera, Instagrama i Facebooka. Tragikomedia o szukaniu spełnienia w sieci, na ulicy i w klubie. Niepokojąca i drażniąca do bólu diagnoza współczesnych relacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sabrina / scenariusz i rysunki Nick Drnaso ; for the polish translation by Marceli Szpak. - Warszawa : Kultura Gniewu, 2020. - 203, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Kiedy Sabrina znika, pilot sił lotniczych USA zostaje wciągnięty w sieć przypuszczeń, szalonych domysłów i bezczelnych kłamstw. Pomimo okoliczności stawia się codziennie na służbę w sterylnej jednostce, która nie pomaga odciąć się od sytuacji na zewnątrz. Od tracącego zmysły Teddy’ego, kolegi z dawnych lat i jednocześnie chłopaka zaginionej. Od Sandry, siostry Sabriny, która w oczekiwaniu na jakiekolwiek wiadomości desperacko próbuje zabić czymś czas. Aż pewnego dnia w internecie pojawia się zapis z taśmy wideo. Od tej pory każdy miłośnik teorii spiskowych będzie miał swoją interpretację wydarzeń pasującą do jego wizji świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV Komiks, IV K (3 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Friends with benefits : a social media marketing handbook".
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Guerrilla social media marketing".
Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum. Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress / Helion)
Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są! Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu. Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ! Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi. Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media. Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji. Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej. Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Oszczędzaj nerwy, czas i pieniądze - pora zrobić zakupy w sieci! * Internet i poczta elektroniczna, czyli bez konta ani rusz * Zakupy w sieci, czyli jak nie marnować czasu i nie przepłacać * Bezpieczeństwo przede wszystkim, czyli sposoby płatności i prawa klienta. Bez internetu jak bez ręki - coraz więcej ludzi w każdym wieku przekonuje się, że współczesne sposoby załatwiania różnych spraw są znacznie wygodniejsze niż te tradycyjne. Na pewno dotyczy to robienia zakupów za pośrednictwem stron internetowych. Nie trzeba przecież wychodzić z domu, przepychać się w tłumie ludzi, szukać kogoś, kto zechce udzielić nam informacji, i godzinami chodzić po sklepach. Wystarczy mieć internet oraz konto e-mail - i już możemy zamawiać wszystko z dostawą do domu, po uprzednim przejrzeniu interesujących nas informacji o produkcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dowiedz się, czym są serwisy społecznościowe i jak z nich korzystać * Poznaj sposoby wyszukiwania znajomych i osób o podobnych zainteresowaniach * Naucz się dyskutować na interesujące Cię tematy na forach internetowych * Połącz się ze światem, korzystając z komunikatora internetowego. Odśwież stare znajomości i nawiąż nowe - przez internet!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress / Helion)
Tyt. oryg.: "Mobile marketing : an hour a day".
U góry okł.: "Odnieś sukces dzięki urządzeniom mobilnym!".
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Gwiazdor / Piotr C. - Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, © 2020. - 293, [1] strona ; 20 cm.
Oto Benek. Bernard, nie Benedykt. Scenarzysta, alkoholik i lekoman. To najgorsza chwila w jego życiu. Ma 40 lat. Nie ma ochoty na seks. Zapchał mu się zlew. Mieszka w Warszawie, jest zima. I jeszcze ktoś wali do jego drzwi. Za chwilę warszawska lala na wycieraczce okaże się łapówką, a prosta prośba od Rygla - napakowanego sterydami rapera - stanie się morzem problemów, które zmienią Benka na zawsze. Przyjaźń kontra sława, miłość kontra koks. Eskortki, modelki, celebrytki. Pieniądze, ścianki, prochy, kolorowe drinki, social media i gwiazdy showbizu. Świat o którym marzysz i którego nie chcesz poznać. Warszawa jest kobietą, która nocą pokazuje swoje tajemnice. Zobacz, komu zazdrościsz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wirtualizacja : problemy, wyzwania, skutki / redaktor naukowy Lech W. Zacher. - Warszawa : Poltext, [2013]. - 594 strony : ilustracje ; 24 cm.
Data wyd. wg: www.merlin.pl.
Książka jest pierwszą w Polsce tak obszerną i interdyscyplinarną monografią naukową nt. wirtualizacji jako zjawiska, procesu i technologii. Wytycza nowe obszary badań i działań. Autorami są wybitni uczeni z wielu krajowych uczelni, reprezentujący różne dyscypliny (inżynierowie, ekonomiści, socjologowie, politolodzy, filozofowie, prawnicy, wojskowi). Książka jest próbą rozpoznania nowych zjawisk, ocenia ich skutki i ryzyka. Rekomenduje podejścia badawcze i kierunki działań edukacyjnych oraz praktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.42 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Media Cyfrowe)
You Tube jest od lat jedną z najpopularniejszych i najczęściej wspominanych portali internetowych. Jest dla nas oczywiste, że szukając plików multimedialnych wejdziemy na You Tube; ale czy jesteśmy świadomi, w jaki sposób You Tube zmienił sposób, w jaki słuchamy muzyki i oglądamy filmy Książka pokazuje, jak You Tube wykorzystywany jest przez producentów medialnych, publiczność, a także twórców - amatorów. Autorzy pracy prowokują do namysłu, w jaki sposób wraz z rozpowszechnieniem się You Tube diametralnie zmieniły się nasze wyobrażenia o produkcji kulturalnej i konsumpcji. You Tube to nieodzowna pozycja dla wszystkich zainteresowanych socjologią kultury i współczesnym przemysłem medialnym. Bez względu na to, czy uwielbiacie czy nie znosicie You Tube, serwis ten stanowi obecnie część mediów głównego nurtu i siłę, z którą należy się w kulturze popularnej liczyć. Choć nie jest jedyną stroną w internecie, na której można umieszczać filmy wideo, jej szybki rozkwit, różnorodne treści i upowszechnienie w zachodnim, anglojęzycznym świecie sprawiają, że można dzięki niej zrozumieć zmieniające się związki pomiędzy technologiami nowych mediów, przemysłami twórczymi i polityką kultury popularnej. Celem tej książki jest przeanalizowanie niektórych, często konkurencyjnych, poglądów dotyczących tego, czym jest You Tube i jakim celom może w przyszłości służyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia pęknięcia / Michał Protasiuk. - Warszawa : Powergraph, 2021. - 440, [8] stron ; 22 cm.
Pierwsza w Polsce książka o naszej przyszłości po izolacji. "Anatomia pęknięcia" Michała Protasiuka jest jak literacka odsłona brytyjskiego serialu Black Mirror. Zanurzamy się w rzeczywistość zdominowaną przez nowe technologie. Podzielony internet, rządzące nami algorytmy i bańki filtrujące – to tematy, wokół których Protasiuk buduje fabułę trzymającą w napięciu jak znakomity thriller. Ta literatura, osadzona w mrocznych, często skandynawskich klimatach, opowiadająca o zdegradowanym środowisku naturalnym, odbierającej nam wolność sztucznej inteligencji czy zjawisku deep fake, jest dla nas – odgrodzonych od świata ekranem telefonu i komputera – niepokojąco aktualna i znajoma. Diagnozuje nasze lęki o przyszłość. Jeśli ciekawi nas jutro – powinniśmy czytać Protasiuka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. F (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3pol. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Tyt. oryg.: Virtually you : The Dangerous Powers of the E-Personality.
W "Wirtualnej osobowości naszych czasów" Aboujaoude pokazuje, że e-osobowość może być zarówno urzekająca, jak i autodestrukcyjna. Analizuje różnorodne przypadki , zastanawiając się nad subtelnymi zmianami, jakie zachodzą w zachowaniu niemal każdego internauty. Internet oddziałuje na wszystkie aspekty codziennego życia, zanika granica między tym, co wirtualne, a tym, co realne, a w jej miejscu powstaje próżnia z niepewnymi regułami i prawie całkowitym brakiem ograniczeń oraz wyobcowany stan istnienia, który Aboujaoude nazywa "wirtualizmem". "Wirtualna osobowość naszych czasów" to niezwykły portret naszej współczesnej kondycji zarówno on-line, jak i off-line. Wypełniony wnikliwymi spostrzeżeniami psychologicznymi i analizą socjologiczną, wzywa nas do starannego zbadania medium, które sprawia, że unikamy zadumy, rozpraszamy się i mamy obsesję na punkcie gratyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
Internet potraktowany nie tylko jako medium komunikacji, ale przede wszystkim jako alternatywny środek społeczny, za pomocą którego znajduje ujście coraz więcej zarówno intelektualnej, jak też i emocjonalnej energii ludzkiej. Autor ukazał te zjawiska na przykładzie dwóch społeczności wirtualnych obecnych na forach: dla kulturystów oraz dla katolików.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.2 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Networks of outrage and hope : social movements in the internet age".
Lata 2011-2012 były okresem wielu gorących wystąpień i niepokojów społecznych na całym świecie. Od rewolucji, jaka przetoczyła się przez północną Afrykę, przez hiszpański ruch indignadas, po okupowanie przestrzeni w Stanach Zjednoczonych przez ruch Occupy Wall Street - wszystkie te formy mobilizacji obywatelskiej miały jeden wspólny mianownik: ich celem była zmiana reguł gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej