Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(1)
Nugat 4 (W112)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(7)
Autor
Adamkiewicz, Hanna G
(1)
Borowiecki, Ryszard (1943- )
(1)
Czekaj, Janusz
(1)
Janasz, Władysław (1940- )
(1)
Kachniewska, Magdalena
(1)
Krajewski, Stefan
(1)
McNamee, Roger (1956- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Puławski, Krzysztof
(1)
Stankiewicz, Marek Jacek (1948- )
(1)
Szymański, Władysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Przedsiębiorstwo
(9)
Globalizacja
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Facebook
(1)
Google LLC
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Konkurencyjność
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Reklama
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 640 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.246.025.28:658.115 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Praca jest kontynuacją wcześniejszych badań autorki, których zwieńczeniem była monografia habilitacyjna "Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.242 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Publikacja jest jedną z wielu ważnych pozycji wydawniczych zaliczanych do oferty poszerzenia wiedzy o przemianach w działalności współczesnych przedsiębiorstw i tworzenia przewagi konkurencyjnej opartej na informacji. Całość rozważań autorów zastała podzielona na trzy części tematyczne, ściśle ze sobą powiązane. Część pierwsza prezentuje metodologiczne wyzwania zarządzania zasobami informacyjnymi, druga ukazuje wybrane teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania informacją w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej, a część trzecia zawiera przegląd doświadczeń związanych z wykorzystaniem informacji w działalności przedsiębiorstw i instytucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Skuteczność funkcjonowania przedsiębiorstw i organizacji w sferze gospodarczo--społecznej na początku XXI w. jest ściśle powiązana z przyjęciem koncepcji marketingu w procesach zarządzania. W wielu przedsiębiorstwach oraz innych podmiotach funkcjonują działy marketingowe. Wielu naukowców bada zjawiska związane z marketingiem. Na uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają znaczne sumy na badania obejmujące poszczególne obszary marketingu. Wymienione działania świadczą o tym, że marketing jest obiektywnie istniejącym obszarem poznania naukowego. Uzasadnia to zajmowanie się marketingiem zarówno w odniesieniu do rozwiązywania problemów, jak i ich opisywania, objaśniania oraz interpretowania. Celem publikacji jest zaprezentowanie istoty marketingu jako koncepcji zarządzania przedsiębiorstwami i organizacjami oraz objaśnienie metod i technik wykorzystywanych w odniesieniu do marketingu jako obiektywnie istniejącego i dającego się wyodrębnić samodzielnego obszaru badawczego. Jako dyscyplina powstała na początku XX w. w dziedzinie nauk ekonomicznych, marketing znajduje się w początkowym etapie budowania własnej tożsamości oraz uporządkowanej teorii. Aby mogła się ona nadal rozwijać, konieczne jest publikowanie wyników badań, przemyśleń koncepcji oraz krytycznych ocen dotychczasowego dorobku. To kolejny cel niniejszej publikacji, której treść zostanie poddana ocenom kolejnych badaczy. Praca jest poświęcona syntetycznemu omówieniu wielu obszarów, które składają się na marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem. Bazuje ona na założeniu, że proces wytwarzania produktów należy rozpoczynać od zbadania potrzeb konsumentów. Koncepcja marketingu zakłada zmianę paradygmatu działania przedsiębiorstwa. Produkcja oraz inne obszary przedsiębiorstwa zostają podporządkowane potrzebom konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.2 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.235 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Fascynująca osobista opowieść, ale też bardzo wnikliwa analiza sił, które mogą zniszczyć nasz świat. Książka opowiada o Facebooku i jego twórcach, a zarazem ukazuje historię biznesu związanego z nowymi technologiami oraz ludzi, którzy je tworzyli = a teraz zabrakło im odwagi, by stanąć oko w oko z demonami, które sami powołali do życia. Autor, Roger McNamee, doradca Zuckerberga w pierwszych latach działania Facebooka, potrzebował trochę czasu, by zrozumieć, co tak naprawdę się stało i co z tym zrobić. W rezultacie otrzymaliśmy książkę, która jasno i precyzyjnie wyjaśnia, dlaczego nowe technologie mogą zagrażać demokracji. "Sztuczna inteligencja może być jednym z największych społecznych zagrożeń. W takich firmach jak Facebook czy Google ma ona olbrzymią przewagę: nieprzebrane źródła informacji i skalowalność systemu, niezwykle dokładne profile ponad dwóch miliardów użytkowników (co w przypadku Facebooka oznacza również głębokie zrozumienie tego, co porusza ich emocje), dokładny obraz lokalizacji wszystkich użytkowników, ich związków i aktywności, a także finansowe przesłanki do tego, żeby manipulować uwagą użytkowników bez względu na konsekwencje. Można powiedzieć, że ta sztuczna inteligencja jest bezpośrednio podpięta do mózgów ponad dwóch miliardów ludzi, którzy nie zdają sobie z niczego sprawy."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 00 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 00 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej