Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
ZWM 5 (W45)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Autor
Norman, Donald A
(1)
Skalska-Stefańska, Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Temat
Neuroekonomia
(1)
Uczucia
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 7.05 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7.05 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej