Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(2)
Autor
Gasiul, Henryk (1950- )
(1)
Jakubczyk, Antoni
(1)
Kurcz, Ida (1930- )
(1)
Kądzielawa, Danuta (1944- )
(1)
Madsen, Kristen Bent (1922- )
(1)
Szustrowa, Teresa (1940- )
(1)
Woźniak, Jacek (zarządzanie)
(1)
Łapiński, Michał
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(3)
Temat
Motywacja
(3)
Psychologia
(2)
Czynności
(1)
Kadry
(1)
Motywacja pracy
(1)
Uczucia
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Księga pamiątkowa
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Teorie emocji i motywacji / Henryk Gasiul. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Warszawa : UKSW, 2007. - 523 s. : ryc., il. ; 23 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.942 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy. Praca składa się z dwóch części, które łącznie stanowią kompleksowe ujęcie omawianego problemu. W pierwszej z nich zostały opisane zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji, takie jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania oraz kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy. Druga część ma charakter praktyczny - autor przedstawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników: pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla. Rozdziały te uwzględniają specyfikę pracy wybranych grup zawodowych i odpowiadają na problemy występujące podczas tworzenia i realizowania systemów motywacyjnych dla każdej z nich. Autor omawia teorie motywacji oraz praktyki stosowane w przedsiębiorstwach w sposób krytyczny, co zachęca czytelnika do samodzielnego analizowania przedstawionych zagadnień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.583.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej