Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(7)
Audiobooki
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(2)
Nugat 4 (W112)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Dembowskiego 12 (W131)
(3)
Cybisa 6 (W134)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(4)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(14)
Kłobucka 14 (BD37)
(1)
Autor
Aaker, David A
(1)
Adamczyk, Józef
(1)
Austen-Tynda, Agata
(1)
Bobrowski, Jarosław
(1)
Connors, Richard J. (1940- )
(1)
Czech, Magdalena
(1)
Domański, Tomasz (1953- )
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Dłużniewska, Dagmara
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fisk, Peter
(1)
Gordon, William
(1)
Grajkowska, Wanda
(1)
Graszewicz, Maurycy
(1)
Heffernan, Margaret (1955- )
(1)
Holbeche, Linda
(1)
Jantsch, John (1960- )
(1)
Johnson, Gerry (1945- )
(1)
Kalkhoff, Marcin
(1)
Komor, Marcin
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kozielski, Robert
(1)
Lambin, Jean-Jacques (1933- )
(1)
Lipnicki, Sergiusz
(1)
Maney, Kevin (1960- )
(1)
Masełko-Łaciok, Edyta
(1)
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
(1)
Małgorzata Rószkiewicz
(1)
McDonald, Malcolm
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Mruk, Henryk
(1)
Mucha-Leszko, Bogumiła
(1)
Obłój, Krzysztof (1954- )
(1)
Piwowarska, Anna (copywrighting)
(1)
Polachowska, Joanna
(1)
Pringle, Hamish
(1)
Ries, Al
(1)
Ries, Laura
(1)
Rostocki, Marek
(1)
Rumelt, Richard P. (1942- )
(1)
Scholes, Kevan
(1)
Skorek, Monika
(1)
Strzyżewska-Kamińska, Marianna
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Szymanderska, Urszula
(1)
Tesławski, Maciej
(1)
Wala, Hermann H
(1)
Weylman, C. Richard
(1)
Whittington, Richard (1958- )
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Łaciok, Karol
(1)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(23)
angielski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(16)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
Marketing
(4)
Zarządzanie
(4)
Innowacje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Znaki towarowe
(3)
Badania marketingowe
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Reklama
(2)
Berkshire Hathaway
(1)
Buffett, Warren (1930- )
(1)
Giełda
(1)
Gospodarka
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Jakość produktu
(1)
Język angielski
(1)
Kadry
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Organizacja pracy
(1)
Partnerstwo lokalne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Podręczniki akademickie
(4)
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Siła pozytywnych opinii / John Jantsch ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2010. - 1 CD (10 godz. 26 min 21 s) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
(Marketing)
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjaciołom ? to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu. Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów. Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom. Oto kilka wskazówek: "Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać", "Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego", "Przekazuj klientom odpowiednie informacje". Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię, ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna. Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego, kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych środków na działalność marketingową. // John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii cyfrowych, a także autorem nagradzanych publikacji społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Data wyd. wg: ksiegarnia.bankier.
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców - twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie - pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne. Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie. Jeśli tak - zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Książka
W koszyku
Co sprawia, że marka staje silna i wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Co Apple, Google, Amazon czy Nokia robią lepiej niż inne firmy? Co stoi za sukcesem takich marek, jak Nespresso, Red Bull czy Starbucks? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach zarówno udane strategie marketingowe, które składają się na sukces poszczególnych marek, jak i błędy korporacyjne. Zasady składające się na powodzenie silnych marek radykalnie zmieniły się w ostatnich latach. Firmy, które nie potrafią poddać się tym zmianom, znikną z rynku. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia autor opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. W swojej książce zdradza te techniki. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald’s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.16 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Celem książki jest pokazanie podstawowych zagadnień decyzyjnych związanych z marką, próba ich uporządkowania i stworzenia swoistego kodeksu działań w przypadku tworzenia nowej bądź zarządzania istniejącą marką. Niniejsza publikacja skierowana jest przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych związanych ze specjalinością marketingową, słuchaczy studiów podyplomowych, a także przedsiębiorców tworzących nową odertę rynkową. Wiele podpowiedzi czy przykładów praktycznych w ksiąśce może okazać się cenną wskazówką na drodze do sukcesu biznesowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Marketing plans. How to prepare them, how to use them".
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: - proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego - cele i strategie marketingowe - wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej - planowanie sprzedaży oraz cen - zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy - zarządzanie relacjami z klientami - typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania - sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe / Znak)
Tyt. oryg.: Trade-off : why some things catch on, and others don't, 2009.
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie? Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar. Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.166 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz. - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : ilustracje ; 30 cm.
U dołu okładki i na grzbiecie: Predictivesolutions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Building Strong Brands / David A. Aaker. - London : Pocket Books, 2010. - IX, 380 stron : ilustracje ; 20 cm.
Index na stronsch 367-380.
As industries turn increasingly hostile, it is clear that strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In David Aaker's pathbreaking book, MANAGING BRAND EQUITY, managers discovered the value of a brand as a strategic asset and a company's primary source of competitive advantage. Now, in this compelling new work, Aaker uses real brand-building cases from Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald's, and others to demonstrate how strong brands have been created and managed. A common pitfall of brand strategists is to focus on brand attributes...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index na stronsch 173-181.
The only way to stand out in today's -- and tomorrow's -- cluttered marketplace is to build your product or service into a brand. Think Nike, Starbuck's, Xerox, and Kleenex, and you're thinking brands in the biggest and most lucrative sense. In The 22 Immutable Laws of Branding, marketing guru Al Ries, together with Laura Ries, has put together the authoritative work on brands and branding -- organized in a short, pithy book that can be read and digested in as brief a time as an airplane ride.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Efektywność sieci publicznych : podejście wielopoziomowe / Agata Austen. - Warszawa : C.H. Beck, 2014. - 252, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Zarządzanie)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.2 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: "The power of why : breaking out in a competitive marketplace".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej