Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(1)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(8)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(3)
Autor
Bednarczyk, Małgorzata (1951- )
(1)
Bonek, Tomasz
(1)
Brański, Michał
(1)
Cichoń, Marcin
(1)
Cieślak, Piotr
(1)
Clark, Duncan
(1)
Damaszek, Marek
(1)
Doligalski, Tymoteusz
(1)
Gołębiewski, Łukasz (1971- )
(1)
Gębicka-Frąc, Maria
(1)
Kaznowski, Dominik
(1)
Kopera, Sebastian
(1)
Kozarkiewicz-Chlebowska, Alina
(1)
Kołodziej-Hajdo, Marta
(1)
Krzyżanowski, Krzysztof
(1)
Maciorowski, Artur
(1)
Matyszczak, Andrzej
(1)
Miotk, Anna
(1)
Najda-Janoszka, Marta
(1)
Najman, Marta
(1)
Nalazek, Mirosław
(1)
Nieradka-Bernaciak, Monika
(1)
Nowina-Konopka, Maria
(1)
Oruba, Norbert
(1)
Pasqua, Rachel
(1)
Przybylski, Wojciech
(1)
Rodriguez, Jason
(1)
Smaga, Marta
(1)
Stone, Brad (1971- )
(1)
Vassos, Tom
(1)
Wilczyński, Tomasz (informatyka)
(1)
Wszendybył, Ewa
(1)
Łada, Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Marketing cyfrowy
(10)
Handel elektroniczny
(7)
Internet
(3)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Poczta elektroniczna
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Alibaba.com
(1)
Amazon.com
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Edytorstwo elektroniczne
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Książki multimedialne
(1)
Ma, Yan
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media społecznościowe
(1)
Platforma internetowa
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawo autorskie
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sukces
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Książki mówione
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.4 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu / Marcin Cichoń [i in.]. - Gliwice : Helion, cop. 2013. - 648 s. : il. ; 25 cm.
(Onepress)
Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować… Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe. Ponieważ Biblia e-biznesu powstawała z myślą o systemowym przedstawieniu kwestii związanych z e-commerce, opracowania poszczególnych zagadnień podjęło się ponad dwudziestu autorów. Każdy z nich jest specjalistą w swojej dziedzinie. Dzięki temu niniejsza książka gromadzi najcenniejszą praktyczną wiedzę e-biznesową w jednym miejscu. Biblia e-biznesu nie jest dziełem skończonym - wirtualny biznes stale się zmienia!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.3 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Skuteczny e-mail marketing / Artur Maciorowski. - Warszawa : Edgard, 2014. - 146 s., [4] s. tabl. : fot. kolor., il., tab. ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię, aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw, by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych, a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę! Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty! Dzięki poradnikowi: - poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych, dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy - dowiesz się, jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internatutów do podania adresu e-mail - poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów, dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać naczęstszych błędów - znajdziesz przepis na skuteczny landing page, który pomoże ci rozbudować bazę - zrozumiesz, jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A/B.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny. By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii - testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę; jak mierzyć oglądalność witryny; jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci; jak zarabiać na sprzedaży online; jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie; na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Strategic Internet marketing".
W tej książce znajdziesz najlepsze metody stosowania Internetu, zapewniając tym samym sukces marketingowy twoim produktom i usługom. Znajdziesz tu niezawodne sposoby zaplanowania i wprowadzania w życie własnej strategii marketingowej w Internecie. Odkryjesz sekrety sukcesu niektórych istniejących miejsc Sieci. Porady eksperta pomogą ci w podejmowaniu trafnych decyzji przy realizacji twego własnego planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress / Helion)
Tyt. oryg.: "Mobile marketing : an hour a day".
U góry okł.: "Odnieś sukces dzięki urządzeniom mobilnym!".
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Klient - jak go zdobyć i zatrzymać - Warszawa : Wiedza i Praktyka, [2011]. - 1 płyta CD : digital, stereo. ; 12 cm.
Dokument elektroniczny - wymagania systemowe: IBM PC; Windows 98 lub nowszy; MS Office; Internet Explorer; czytnik CD-ROM. // Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami! "Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”; "Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”; "Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”. To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych są atutem publikacji. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie. Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w omawianej w książce tematyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka oraz e-przedsiębiorczość znajdują się w fazie dynamicznego wzrostu i związanych z nim zmian, dotychczasowe sposoby działania dezaktualizują się, a nowe dopiero się wyłaniają. Pojawia się więc konieczność uzupełnienia istniejącej luki teoretycznej, tak aby przyszli przedsiębiorcy nowej, cyfrowej gospodarki mieli odpowiednie narzędzia radzenia sobie w nowej rzeczywistości. Taki jest właśnie cel niniejszej publikacji. Układ treści akcentuje największe wyzwania, z którymi muszą się zmierzyć e-przedsiębiorcy, działający na zasadach zarówno for profit, jak i non profit. Książka stanowi owoc wspólnej pracy Zespołu oraz Partnerów Instytutu Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Alibaba: the house that Jack Ma Built.
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa niezwykle istotną rolę w przemianach gospodarczych w Chinach - pomaga porzucić niegdysiejsze "wyprodukowano w Chinach" na rzecz bardziej aktualnego "kupiono w Chinach". Rola ta jest dostrzegana nie tylko w Państwie Środka. Założyciel Alibaby, Jack Ma, traktowany w Chinach jak bohater narodowy, cieszy się również szacunkiem najważniejszych ludzi Zachodu. Trzymasz w ręku książkę, która przedstawia pełen szczegółów portret Alibaby oraz Jacka Ma - dziś uznawanego za lidera chińskiej gospodarki. Przeczytasz o marzeniach, ambicjach i wizji, dzięki której maleńka firma stała się prawdziwym potentatem o wartości setek miliardów dolarów. Jeśli chcesz zrozumieć Chiny i chińską gospodarkę, dowiedz się, jakie zręczne manewry musiał wykonywać Ma i jak bardzo Państwo Środka skorzystało dzięki obecności takiego lidera. Masz niepowtarzalną okazję poznania pasjonującej historii wybitnego przedsiębiorcy, a przy tym człowieka pełnego pasji, determinacji i odwagi, opowiedzianej przez osobę, która towarzyszyła Jackowi Ma i jego Alibabie na najwcześniejszych etapach rozwijania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Ma J. (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Blisko dziesięć lat temu dziennikarz agencji Bloomberg, Brad Stone, pisał o powstaniu Amazona – niepozornego przedsiębiorstwa handlowego, które wyrosło na giganta sprzedaży online. Od tego czasu Amazon nieustannie się rozwijał, tworząc nowatorskie produkty, takie jak Alexa, i rewolucjonizując liczne branże. W tym czasie zatrudnienie w firmie wzrosło pięciokrotnie, a jej wartość osiągnęła ponad miliard dolarów. Imperium Jeffa Bezosa, niegdyś mieszczące się w garażu, teraz obejmuje cały świat. Amazon rozprzestrzenił się na niemal wszystkie branże: spożywczą (sieć supermarketów Whole Foods), rozrywkową (Prime Video), IT (Amazon Web Services), medialną („The Washington Post”). Można śmiało powiedzieć, że żyjemy w świecie zarządzanym, zaopatrywanym i kontrolowanym przez firmę Amazon i jej wizjonerskiego założyciela. W książce Wszechmocny Amazon Brad Stone z właściwą sobie wnikliwością przedstawia proces przemiany małej firmy stawiającej pierwsze kroki w handlu detalicznym w jeden z najpotężniejszych i budzących największy respekt podmiotów globalnej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 929 Bezos J. (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Bezos J. (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej