Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
ZWM 5 (W45)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(3)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(12)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(1)
Autor
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Bosworth, Michael T
(1)
Buczyńska, Barbara
(1)
Butkiewicz, Ewa
(1)
Churchil, Gilbert A
(1)
Chybicka, Aneta
(1)
Czaplicka, Monika
(1)
Davis, Tony (1938- )
(1)
Dudek, Hanna (ekonomia)
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Gratton, Chris (1948- )
(1)
Hatalska, Natalia
(1)
Hyken, Shep
(1)
Jung, Bohdan (1953- )
(1)
Kaczmarek, Daniel
(1)
Kaczyński, Krzysztof
(1)
Kotler, Philip (1931- )
(1)
Kozłowska, Antonina
(1)
Krawiec, Monika
(1)
Landmesser, Joanna Małgorzata
(1)
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
(1)
Puchalska, Malwina
(1)
Sugiero, Joanna
(1)
Sztucki, Tadeusz (1919-2001)
(1)
Trías de Bes, Fernando (1967- )
(1)
Urban, Grzegorz (marketing)
(1)
Walesiak, Marek
(1)
Weinschenk, Susan M
(1)
Weylman, C. Richard
(1)
Wąsik, Dorota
(1)
Zawiślak, Marek
(1)
Zoldan, Ben
(1)
Środa, Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Marketing
(15)
Zarządzanie
(4)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Konkurencja
(2)
Marketing szeptany
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Decyzje
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpoczynek
(1)
Personel
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relations
(1)
Spostrzeganie
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
Zdolności
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Poradnik
(3)
Encyklopedia
(1)
Podręcznik
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające "do wczoraj" strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos. Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie. Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku i jego segmentów). Uważają oni, że w dążeniu do osiągnięcia sukcesu na rynku należy wyjść poza dotychczasowe sposoby myślenia i działania marketingowego (nazywają je marketingiem wertykalnym), a pomoże w tym właśnie koncepcja marketingu lateralnego, według której mamy do czynienia ze zmianą rynku lub jego segmentów poprzez tworzenie nowych kategorii produktów (nowych zastosowań, nowych sytuacji konsumpcyjnych itp.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej. Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 155 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "What great salespeople do".
Książka przygotowana i wydana z pomocą i we współpracy z firmą Story Seekers Polska.
Polecam praktykom biznesu! Ciekawe uzupełnienie psychologicznych badań nad perswazją narracyjną. Tę książkę dobrze się czyta, a wiedza w niej zawarta jest do natychmiastowego wdrożenia - dr Paweł Fortuna, psycholog społeczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.13 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress)
Tyt. oryg.: "The power of why : breaking out in a competitive marketplace".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysem w social media / Monika Czaplicka. - Gliwice : Helion, cop. 2014. - 288 s. : rys. ; 23 cm.
(Onepress)
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na szczyty popularności lub równa je z ziemią. Social media to broń obosieczna - bywają źródłem kryzysów, ale także sposobem na ich pokonanie. Najważniejsza jest informacja: zabawna, oburzająca, interesująca. Im bardziej kontrowersyjna i nośna, tym szybciej dotrze do tysięcy Twoich klientów. Jeśli myślisz, że Twojej marce nic nie grozi, lepiej przygotuj się na kryzys. Zdarza się on każdemu: i rzetelnym producentom, i perfekcyjnym usługodawcom. Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi, więc prędzej czy później popełnisz błąd lub natkniesz się na pierwszego niezadowolonego klienta. A stąd do kryzysu tylko jeden krok… Sama myśl o wpadnięciu w jego epicentrum budzi grozę, prawda? A przecież wcale nie musi! Możesz świetnie przygotować się na sytuacje kryzysowe i dowiedzieć się, jak wyjść z nich z tarczą. Jeśli Twoja marka jest obecna na Facebooku, Twitterze czy innym profilu społecznościowym albo jeśli wiesz, że aktywni w tych mediach są Twoi klienci - a są tam na pewno - warto poznać zasady tej wirtualnej gry. Pierwsze prawo kryzysu w social media: zwykle zaczyna się tuż przed weekendem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
W codziennej pracy menedżera obok wyzwań, podekscytowania i sukcesów pojawiają się również trudne momenty. Świadomość blasków i cieni zawodu oraz własnych zalet i ograniczeń pomoże Ci w dalszym rozwoju. I właśnie z myślą o Tobie powstała ta książka! Autorki, doświadczone trenerki od wielu lat pracujące z kadrą zarządzającą, przygotowały wiele praktycznych wskazówek, sprawdzonych rad i konkretnych przykładów, które każdemu menedżerowi (również temu nieco bardziej doświadczonemu) pomogą w osiąganiu coraz lepszych efektów. Ważną i interesującą częścią książki są quizy i ćwiczenia, dzięki którym sprawdzisz, jak i czy słusznie myślisz. Po lekturze będziesz wiedział między innymi, jak: ? prawidłowo przeprowadzić proces rekrutacji; ? zmotywować pracowników w sposób pozafinansowy; ? jasno wytłumaczyć odmowę przyznania podwyżki czy premii; ? zbudować autorytet i zjednać sobie zespół; ? szybko i skutecznie zażegnać konflikty w firmie; ? poradzić sobie z sytuacjami trudnymi, na przykład z odbudowaniem zespołu po porażce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ewaluacja talentu : nowa strategia zarządzania talentami w organizacji / Tony Davis [i in.] ; przeł. Dorota Wąsik. - Wyd. 2. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 248 s. : il., tab. ; 24 cm.
Tyt. oryg: "Talent assessment. A new strategy for talent management".
Utalentowani, ambitni pracownicy pozostaną w firmie tylko wtedy, gdy zyskają odpowiednie możliwości rozwoju i poczują się zmotywowani. Samo wysokie wynagrodzenie może jednak nie wystarczyć. Książka pokazuje, jak zarządzać potrzebami poszczególnych pracowników i całej organizacji, jak rozpoznać aspiracje i oczekiwania najlepszych, najbardziej uzdolnionych jednostek oraz jak efektywnie nimi kierować.Proces ten wymaga zastosowania technik pozwalających na ocenę sposobu myślenia, zachowań, wiedzy i umiejętności pracowników, a następnie zorganizowania skutecznych szkoleń, wdrożenia programu rozwojowego i zarządzania wydajnością pracy. W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak: - pozyskiwanie, rozwój i wynagradzanie utalentowanych pracowników, - budowanie strategii zarządzania talentami, - opracowywanie i wykorzystywanie testów psychometrycznych, - korzyści wypływające z ewaluacji wiedzy, - zasady edukacji i szkolenia utalentowanych pracowników i menedżerów, - metody oceny wyników pracy, - wykorzystanie infrastruktury informatycznej w procesie zarządzania talentami, - tworzenie systemu zarządzania talentami na podstawie najlepszych praktyk. Publikacja zawiera wiele przykładów i studiów przypadków, które pomogą czytelnikowi zrozumieć praktyczne zastosowania poszczególnych metod i zachęcą do wdrożenia programu zarządzania talentami w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej