Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(417)
Forma i typ
Książki
(390)
Poradniki i przewodniki
(83)
Publikacje popularnonaukowe
(41)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje naukowe
(35)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(28)
Audiobooki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Proza
(3)
Druki ulotne
(2)
Publikacje promocyjne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(375)
tylko na miejscu
(84)
wypożyczone
(62)
nieokreślona
(4)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(13)
ZWM 5 (W45)
(30)
Koński Jar 10 (W109)
(24)
Nugat 4 (W112)
(35)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(31)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(24)
Dembowskiego 12 (W131)
(8)
Cybisa 6 (W134)
(22)
Kłobucka 14 (W135)
(49)
K.E.N. 21 (W139)
(11)
K.E.N. 21 (W139 Oddział dla Dzieci)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(60)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(163)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Barwna 8 (BD9)
(2)
Fanfarowa 19 (BD11)
(3)
Kłobucka 14 (BD37)
(22)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Koński Jar 10 (W109 Czytelnia)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(22)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Kotler, Philip (1931- )
(9)
Sałbut, Bartosz
(6)
Garbarski, Lechosław
(5)
Goleman, Daniel (1946- )
(5)
Sugiero, Joanna
(5)
Falkowski, Andrzej (1953- )
(4)
Gasper, Dorota
(4)
Jankowska, Hanna (tłumaczka)
(4)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(4)
Mruk, Henryk
(4)
Tyszka, Tadeusz (1939- )
(4)
Adamik-Szysiak, Małgorzata
(3)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(3)
Bucki, Piotr
(3)
Gutowski, Maksymilian
(3)
Hofman, Iwona
(3)
Kosson, Grzegorz
(3)
Koźmiński, Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Kępa-Figura, Danuta (1969- )
(3)
Michalak, Robert (1968- )
(3)
Ries, Al
(3)
Tracy, Brian (1944- )
(3)
Trocki, Michał (1945- )
(3)
Wiszniowski, Robert
(3)
Witkowska, Magda
(3)
Worre, Eric
(3)
Wąsik, Dorota
(3)
Zawiślak, Marek
(3)
Zych, Robert
(3)
Środa, Jacek
(3)
Altkorn, Jerzy (1931-2004)
(2)
Armstrong, Gary
(2)
Baran, Radosław
(2)
Beard, Alison
(2)
Bogacz-Wojtanowska, Ewa
(2)
Bukłaha, Emil
(2)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Denderski, Mikołaj
(2)
Dobiegała-Korona, Barbara (1940- )
(2)
Domański, Tomasz (1953- )
(2)
Dondziłło, Grzegorz
(2)
Doroba, Anita
(2)
Duliniec, Elżbieta (1948- )
(2)
Ehrlich, Andrzej
(2)
Erikson, Thomas (1965- )
(2)
Fisk, Peter
(2)
Galloway, Scott (1964- )
(2)
German, Janusz (1974- )
(2)
Graeber, David (1961-2020)
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Haig, Matt (1975- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hasooni-Abood, Diana
(2)
Heath, Robert (1947- )
(2)
Hereźniak, Marta
(2)
Hill, Linda A. (1956- )
(2)
Juchniewicz, Mateusz
(2)
Jóźwicka, Magdalena
(2)
Karbowski, Marcin
(2)
Kasińska-Metryka, Agnieszka (1971- )
(2)
Kozak, Robert (1964- )
(2)
Kruczek, Zygmunt
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof
(2)
Krzyżanowski, Krzysztof (tłumacz)
(2)
Kubiak, Jolanta
(2)
Latusek-Jurczak, Dominika (1981- )
(2)
Lenar, Paweł
(2)
Lipa, Michał
(2)
Malcherek, Monika
(2)
Malinowska-Parzydło, Joanna
(2)
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )
(2)
McIver, Meredith
(2)
McKee, Annie
(2)
Metelski, Witalij
(2)
Mistewicz, Eryk (1967- )
(2)
Morawski, Cezary (1954- )
(2)
Najman, Marta
(2)
Oczkowska, Renata
(2)
Pawlicz, Adam
(2)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(2)
Pilarczyk, Bogna (1948- )
(2)
Radosz, Joanna (1992- )
(2)
Ries, Laura
(2)
Ritzer, George (1940- )
(2)
Romanek, Arkadiusz
(2)
Rutkowski, Ireneusz
(2)
Sielicki, Leszek
(2)
Skoczylas, Grażyna
(2)
Skorek, Monika
(2)
Stawowy, Ludwik
(2)
Stratten, Scott (1975- )
(2)
Styczeń, Marcin (1978- )
(2)
Szkudłapska, Aleksandra
(2)
Szromnik, Andrzej
(2)
Tkaczyk, Paweł (marketing)
(2)
Waśko, Zbigniew
(2)
Wiktor, Jan W
(2)
Wrzosek, Wojciech (1937- )
(2)
Wyrozębski, Paweł
(2)
Zagórska, Anna (reżyser nagrania)
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(63)
2010 - 2019
(233)
2000 - 2009
(99)
1990 - 1999
(20)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(200)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(409)
Wielka Brytania
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Język
polski
(402)
angielski
(8)
Odbiorca
Menedżerowie
(27)
Studenci
(9)
Szkoły wyższe
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Dyrektorzy
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Dziennikarze
(2)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
14-17 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Lekarze
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Praktykanci
(1)
Prawnicy
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(41)
Literatura amerykańska
(23)
Literatura angielska
(3)
Temat
Marketing
(107)
Zarządzanie
(83)
Marketing cyfrowy
(44)
Przedsiębiorstwo
(32)
Sukces
(29)
Marketing polityczny
(23)
Przywództwo
(22)
Kadry
(21)
Menedżerowie
(21)
Innowacje
(19)
Konsumenci (ekonomia)
(19)
Reklama
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(17)
Marketing strategiczny
(16)
Firma (nazwa)
(15)
Turystyka
(15)
Internet
(14)
Kultura organizacyjna
(13)
Techniki sprzedaży
(12)
Środki masowego przekazu
(12)
Marketing społecznościowy
(10)
Media społecznościowe
(10)
Organizacja
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Przedsiębiorcy
(9)
Kariera
(8)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Mentoring
(8)
Organizacja pracy
(8)
Psychologia społeczna
(8)
Usługi
(8)
Decyzje
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Marketing terytorialny
(7)
Motywacja pracy
(7)
Praca
(7)
Znak towarowy
(7)
Coaching
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Manipulacja (psychologia)
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia biznesu
(6)
Public relations
(6)
Samorealizacja
(6)
Twórczość
(6)
Zachowanie
(6)
Facebook
(5)
Globalizacja
(5)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Konkurencja
(5)
Konsumenci
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing bezpośredni
(5)
Marketing szeptany
(5)
Motywacja
(5)
Negocjacje
(5)
Satysfakcja zawodowa
(5)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(5)
Wybory
(5)
Znaki towarowe
(5)
Badania marketingowe
(4)
Finanse
(4)
Gospodarka
(4)
Handel
(4)
Kapitalizm
(4)
Komunikacja polityczna
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Polityka
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(4)
Psychologia pracy
(4)
Rynek
(4)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
Społeczności internetowe
(4)
Amazon.com
(3)
Apple Inc
(3)
Banki
(3)
Biznes
(3)
Ceny
(3)
Język angielski
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Nawyki konsumenckie
(3)
Osobowość
(3)
Planowanie
(3)
Produktywność pracy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Relacje biznesowe
(3)
Socjotechnika
(3)
Sprzedaż
(3)
Start-up
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Temat: czas
2001-
(57)
1901-2000
(21)
1989-2000
(15)
1945-1989
(7)
1801-1900
(5)
1989-
(5)
2001-0
(3)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1-100
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
701-800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Świat
(3)
Stany Zjednoczone
(2)
Berkshire (Wielka Brytania)
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Europa
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Podhale
(1)
Szwecja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(118)
Opracowanie
(40)
Podręczniki akademickie
(34)
Podręcznik
(27)
Monografia
(9)
Reportaż
(9)
Antologia
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Publicystyka
(4)
Wydawnictwa popularne
(4)
Blogi
(3)
Książki mówione
(3)
Wywiad dziennikarski
(3)
Autobiografia
(2)
Biografia
(2)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Album
(1)
Analiza i interpretacja
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma popularnonaukowego
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Publicystyka amerykańska
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(196)
Psychologia
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Historia
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(13)
Rozwój osobisty
(11)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Transport i logistyka
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
417 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Onepress Power / Helion)
Siła tkwi w relacjach! Media społecznościowe i kapitał społeczny Obsługa klienta w sferze publicznej Marketing wirusowy Autentyzm w newsletterach Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami. Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment - zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające "do wczoraj" strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos. Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie. Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wielka księga marketingu / Peter Hingston ; tłum. Marzena Perek. - Kraków : Signum, 1992. - 241, [3] s. : il., fot., wykr. ; 21 cm.
(Wprowadzenie do Biznesu)
Oryg. : "The greatest sales and marketing book" 1989 Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339.13
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive / Helion)
Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka. *Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: *o sobie (personal branding), *o firmie (komunikacja korporacyjna), *o produkcie (komunikacja produktowa), *o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii), *o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe spojrzenie na marketing / Robert Shaw ; [przekł. Robert Nowakowski]. - Warszawa : Studio Emka, 2001. - 298, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(The Economist Books)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Guerrilla social media marketing".
Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Wszyscy wiemy, że na działalności internetowej można nieźle zarobić. Sklepy, media społecznościowe, YouTube... to wszystko świetne kanały sprzedaży. Ale blog? Tak, okazuje się, że na blogu też można sporo zyskać. I nie oznacza to, że masz przy nim siedzieć od rana do nocy. Chcesz dowiedzieć się, jak przekształcić Twój malutki, prywatny blog, na który wchodzi garstka przyjaciół i pasjonatów, w prawdziwe centrum biznesowe? Routh Soukup ma dla Ciebie mnóstwo cennych informacji, bo od kilku lat sama zarabia na swoim blogu i dobrze wie, jak prowadzić taki nietypowy biznes. Znajdziesz tu rady na temat przygotowywania treści, pisania zabójczo skutecznych postów, dobierania ciekawych zdjęć, a także rozwijania bloga. Dowiesz się, co warto zrobić w celu przyciągnięcia czytelników oraz dlaczego koniecznie trzeba komentować inne blogi i promować ich twórców. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się optymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów. Ruth wprowadzi Cię też w tajniki działania marketingu wirusowego. Jeśli jej posłuchasz, wkrótce zaczniesz czerpać zyski z reklam, programów partnerskich czy sprzedaży gadżetów. Zorganizuj się, wyznacz sobie cele i... startuj!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe.)
Tyt. oryg.: Free : the future of a radical price, 2009.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wielkie kampanie reklamowe / Nicholas Ind ; tł. Magdalena Jóźwicka. - Warszawa : Prószyński i S-ka, 2001. - 219 s. : il., faks., fot., wykr. ; 21 cm.
(Marketing / Prószyński i S-ka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32.019:316.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / GWP)
Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659/Rew. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - [Wyd. 7]. - Warszawa : Felberg SJA, cop. 1999. - XXX, 743, [1] s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Oryg. : "Marketing management : analysis, planning, implementation and control" 1994 Indeksy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "Marketing Management".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej