Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(35)
Forma i typ
Książki
(32)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(6)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
ZWM 5 (W45)
(2)
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Nugat 4 (W112)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(3)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(4)
K.E.N. 21 (W139)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(11)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(14)
Autor
Cummings, Larry L
(2)
Czarniawska-Joerges, Barbara (1948- )
(2)
Dondziłło, Grzegorz
(2)
German, Janusz (1974- )
(2)
Jaworowska, Aldona
(2)
Kuczyński, Paweł
(2)
Scott, William Edgar (1929- )
(2)
Sułkowski, Łukasz
(2)
Adamiec, Marek (psycholog)
(1)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
Babiarz-Mikulska, Katarzyna
(1)
Bailom, Franz
(1)
Bartosik-Purgat, Małgorzata
(1)
Białas, Sylwia
(1)
Białek, Maria (tłumaczka)
(1)
Buczyńska, Barbara
(1)
Butkiewicz, Ewa
(1)
Cameron, Kim S
(1)
Catmull, Edwin E
(1)
Czapracka, Anna
(1)
Czwojdrak, Aleksandra
(1)
Daisley, Bruce
(1)
Davis, Tony (1938- )
(1)
Evans, Christina
(1)
Fortuna, Tomasz
(1)
Gasper, Dorota
(1)
George, Bill (1942- )
(1)
Gratton, Chris (1948- )
(1)
Grzelak, Janusz (1941- )
(1)
Górska, Milena
(1)
Hagan, Margaret (1981- )
(1)
Hsieh, Tony (1973- )
(1)
Jung, Bohdan (1953- )
(1)
Jóźwiak, Bożena
(1)
Kaczyński, Krzysztof
(1)
Kaja, Jan (1954- )
(1)
Konieczniak, Marek
(1)
Kowalczyk, Marcin
(1)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(1)
Kożuch, Barbara
(1)
Laloux, Frederic (1969- )
(1)
Mackey, John (1954- )
(1)
Majewska-Opiełka, Iwona (1954- )
(1)
Matzler, Kurt (1969- )
(1)
Meyer, Erin (1971- )
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Mole, John (1945- )
(1)
Morawska, Sylwia
(1)
Nawrot, Bogumiła
(1)
Nowiński, Jerzy (telekomunikacja)
(1)
Oleksyn, Tadeusz
(1)
Oncken, William
(1)
Ozenc, Kursat (1979- )
(1)
Parys, Joanna
(1)
Pennington, Randy G
(1)
Piech, Krzysztof
(1)
Pocztowski, Aleksy (1956- )
(1)
Potocki, Arkadiusz (1945- )
(1)
Quinn, Robert E
(1)
Ronikier, Michał
(1)
Ronikier, Tomasz
(1)
Sawicki, Jarosław
(1)
Selden, Bob
(1)
Sisodia, Raj (1958- )
(1)
Sobiepanek-Szczęsna, Katarzyna
(1)
Sobolewska, Agnieszka
(1)
Stachowicz-Stanusch, Agata
(1)
Tracy, Brian (1944- )
(1)
Tschemernjak, Dieter
(1)
Wallace, Amy (1962- )
(1)
Witkowska, Magda
(1)
Wojtczuk-Turek, Agnieszka
(1)
Wolniak, Radosław
(1)
Wąsik, Dorota
(1)
Šmid, Wacław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Dyrektorzy
(2)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Temat
Kultura organizacyjna
(35)
Zarządzanie
(11)
Kadry
(5)
Marketing
(5)
Innowacje
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przywództwo
(4)
Globalizacja
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja pracowników
(2)
Motywacja pracy
(2)
Oceny pracowników
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Organizacja pracy
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Biznes
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Gospodarka
(1)
Hyundai Motor Company
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Kapitalizm
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Odpoczynek
(1)
Personel
(1)
Pixar
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjologia
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sądownictwo gospodarcze
(1)
Twórczość
(1)
Upadłość
(1)
Wytwórnie filmowe
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Korea Południowa
(2)
Gatunek
Poradnik
(6)
Książki mówione
(3)
Opracowanie
(3)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Inżynieria i technika
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki, zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka, a przez to także firm. Pozwala łączyć dobro jednostki z dobrem firmy. Jest to formuła dochodzenia do zadowolenia z życia i poczucia spełnienia bez odwoływania się do terapii i psychicznych obnażeń, przeznaczona dla ludzi odczuwających potrzebę zmian w życiu, ale także dla tych, którzy po prostu chcą czegoś więcej niż to, co już osiągnęli. Opiera się na właściwie rozumianej skuteczności działania i stałym rozwoju. Logodydaktyka pozwala na znalezienie własnego unikatowego pomysłu na siebie, pomaga ustalić wizję i misję życia, zakłada doskonalenie charakteru i niezbędnych do skutecznego działania kompetencji psychologicznych. Posługując się wieloma specjalnie dobranymi zadaniami, ćwiczeniami i szkoleniami, pozwala nadać życiu własny sens (logos) oraz działać na podstawie wizji i misji życia. Główne metody logodydaktyki to szkolenia, trening osobisty jeden na jeden, coaching, mentoring, konsultacje i indywidualna praca z zadaniami. Celem tej książki jest nauczenie, jak wspierać własny rozwój i nadawać mu właściwy kierunek oraz jak wspierać rozwój innych ludzi, a także organizacji i firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tut. oryg.: "Results rule : build a culture that blows the competition away".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Książka stanowi interesującą pozycję dla osób zajmujących się zarządzaniem jakością oraz kulturą organizacyjną. Może służyć jako podstawowy podręcznik w zakresie przedmiotu kultura organizacyjna w zarządzaniu jakością. Może być wykorzystana jako literatura pomocnicza w zakresie nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie jakością, systemy zarządzania jakością, kultura organizacyjna, zarządzanie itp. Zaprezentowane wyniki badań mogą być wykorzystywane przez menedżerów zajmujących się zarządzaniem jakością, dając rekomendację dotyczące takiego kształtowania kultury organizacyjnej i przywództwa, aby łatwiej można było doskonalić zarządzanie jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.6 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: "Diagnosing and changing organizational culture : based on the competing values framework".
Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model wartości konkurujących, będący prawdopodobnie najczęściej na świecie wykorzystywanym modelem do oceny kultury, niezwykle przydatnym przy inicjowaniu programu znaczących udoskonaleń umiejętności kierowniczych i przywódczych. Pomyślana jako poradnik, książka przedstawia skuteczne narzędzia, z których mogą korzystać liderzy i menedżerowie, by określić kulturę kierowanych przez siebie jednostek i przeprowadzić jej zmianę. Znajduje się tu też kwestionariusz do oceny umiejętności kierowniczych, pomagający efektywnie wspierać zmianę kultury firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.7 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Audiobook
CD
W koszyku
Dawaj innym szczęście / Tony Hsieh ; przekł. Katarzyna Sobiepanek-Szczęsna. - Warszawa : MT Biznes, 2011. - 1 CD [mp3]. (8 godz. 5 min.) : digital ; 12 cm.
Tyt. oryg.: Delivering happiness, 2010.
Na opak.: Światowe bestsellery biznesowe ; ścieżka pasji, zysku i celu.
Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. *Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. * Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. *Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo. * Aaa, i zarabiaj pieniądze... Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu - i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym przesłaniem książki jest dostarczenie wiedzy dotyczącej czynników organizacyjnych (np. kultura organizacyjna, przywództwo) oraz podmiotowych (np. wiedza, kompetencje, cechy osobowości, motywacja, kapitał psychologiczny) warunkujących występowanie zachowań innowacyjnych w miejscu pracy. Książka jest połączeniem teorii dotyczącej zachowań innowacyjnych w miejscu pracy z empirią - przeprowadzone badania stanowią podstawę formułowania rekomendacji praktycznych dla zarządzania kapitałem ludzkim w warunkach polskiej gospodarki rynkowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.342 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Enduring success : what top companies do differently".
Liczne przykłady z wielu sektorów gospodarki oraz rozmowy z wybitnymi menedżerami, takimi jak Peter Brabeck-Lethmathe, dyrektor generalny Nestlé, René Obermann, dyrektor generalny Deutsche Telekom, czy Markus Langes-Swarovski, członek zarządu Swarovski dostarczają cennych wskazówek dotyczących niekonwencjonalnych rozwiązań, które pozwalają osiągnąć i utrzymać przewagę na rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie firmy działają w oparciu o nowy poziom świadomości człowieka, która przekłada się na całkowicie odmienny sposób zarządzania organizacjami. Wyróżnione są trzy przełomowe aspekty: samo-zarządzanie, oparcie na pełni człowieka, szukanie ewolucyjnego celu organizacji, który zastępuje próby przewidywania i kontrolowania przyszłości. Laloux osadza intrygujące studia przypadków w przestrzeni teorii ewolucji człowieka i jego świadomości, od materii do ducha.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Awansowałeś i w końcu to TY jesteś szefem. Jako świeżo upieczony menedżer możesz się zastanawiać, jak dobrze kierować innymi. Od czego zacząć? Ta książka oferuje wypróbowane rady, które pomogą ci odnieść sukces w nowej roli. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące wszystkich aspektów zarządzania i przewodzenia: jak motywować, delegować zadania, być coachem, zarządzać czasem, dokonywać okresowych ocen, zatrudniać i zwalniać pracowników. Z książki dowiesz się jak radzić sobie w zmieniającym się środowisku. W poszczególnych rozdziałach – napisanych tak, że każdy można przeczytać w przerwie na lunch – autor przystępnie przekłada teoretyczne koncepcje na realne procesy i działania składające się na codzienną pracę menedżera. Wzbogaca je studiami przypadków, często zaczerpniętymi z własnej kariery. To interesująca lektura obowiązkowa dla menedżerów, także tych z pewnym stażem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
(Prosta Droga do Wiedzy)
Muz. Grzegorz Dondziłło.
Brian Tracy, mistrz motywacji, podpowiada, jak rozbudzić gwiazdorski potencjał w każdym z członków zespołu roboczego. Odwołując się do wieloletnich badań i tysięcy godzin przepracowanych nad maksymalizacją wyników osobistych i organizacyjnych, formułuje proste i zwięzłe wskazówki dotyczące działań, które należy podejmować (lub których należy zaprzestać), aby inspirować pracowników do wybitnych osiągnięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 00 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 5.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.736/.739 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
W publikacji opisane zostało miejsce zarządzania publicznego w rodzinie nauk o zarządzaniu, metody zarządzania służbami publicznymi oraz ich zastosowania w wybranych typach działalności. Tytułowe „instrumentarium” rozumiane jest metaforycznie i szeroko, jako istota zarządzania publicznego, ale także metody organizacyjne oraz ich aplikacje w odniesieniu do sfery publicznej. Autorzy publikacji najwięcej uwagi poświęcili metodom zarządzania jakością, zarządzania projektami oraz strategii i kulturze organizacyjnej. Analizy zostały zilustrowane przykładami zaczerpniętymi z sektorów opieki zdrowotnej i szkolnictwa wyższego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Prószyński i S-ka)
Jak wyglądają zebrania w firmach szwedzkich, a jak we francuskich? Czego nigdy nie zrobią szefowi jego włoscy podwładni? Jakie prestiżowe korzyści skuszą Brytyjczyków, na jakie zaś liczą przybysze z Japonii? Książka Johna Mole'a jest przede wszystkim błyskotliwą analizą uwarunkowanych kulturowo różnic w tępowaniu pracodawców i pracowników z różnych krajów. Podpowiada również kompetentnie, jak robić lepsze interesy, w sytuacji gdy znaleźliśmy się poza dobrze nam znanym terenem. Autor pozwala prześledzić kluczowe elementy kultury organizacyjnej, takie jak: sposób prowadzenia zebrań, postawy wobec pracy grupowej, konwencje rozumiewania się, cechy pożądane u menadżerów, ścieżki awansu, poglądy na rolę kobiet, inne strukturalne i organizacyjne cechy firm z różnych krajów. Wszystko to wyrażone niezwykle precyzyjnym językiem i wzbogacone solidną podbudową społeczną, polityczną i gospodarczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej