Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(18)
Forma i typ
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Audiobooki
(1)
Druki ulotne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(5)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(2)
ZWM 5 (W45)
(3)
Nugat 4 (W112)
(3)
Braci Wagów 1 (W127)
(5)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(3)
Dembowskiego 12 (W131)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(1)
Kłobucka 14 (W135)
(5)
K.E.N. 21 (W139)
(1)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(3)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
(1)
Barwna 8 (BD9)
(1)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
(2)
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
(1)
Autor
Bucki, Piotr
(4)
Cialdini, Robert B. (1945- )
(2)
Goldstein, Noah J
(2)
Lipa, Michał
(2)
Malcherek, Monika
(2)
Martin, Steve J
(2)
Wietrzykowska, Anna (1988- )
(2)
Berger, Jonah
(1)
Gladwell, Malcolm (1963- )
(1)
Heath, Chip
(1)
Heath, Dan
(1)
Hong, Euny (1973- )
(1)
Kanclerz, Anna
(1)
Larsson, Liv (1964- )
(1)
Nollke, Matthias
(1)
Oziewicz, Tina (1971- )
(1)
Pasierska, Hanna
(1)
Paul, Caroline (1963- )
(1)
Pawłowska-Montwiłł, Bożenna (1954- )
(1)
Pease, Allan
(1)
Pease, Barbara
(1)
Ryźlak, Anna
(1)
Sobolewska, Agnieszka
(1)
Tamaki, Lauren
(1)
Tkaczyk, Paweł (marketing)
(1)
Walewski, Łukasz (1984- )
(1)
Walker, Jeff
(1)
Warecki, Marek
(1)
Warecki, Wojciech
(1)
Weiner, Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(17)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(17)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(13)
Relacje międzyludzkie
(7)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Dzieci
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Marketing
(2)
Narracja
(2)
Niepłodność
(2)
Perswazja
(2)
Rodzina
(2)
Samowychowanie
(2)
Socjotechnika
(2)
Storytelling
(2)
Sukces
(2)
Trudne sytuacje życiowe
(2)
Aktywizm społeczny
(1)
Asertywność
(1)
Bunt
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskusja
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing szeptany
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Negocjacje
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Politycy
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Produkt
(1)
Propaganda
(1)
Protest społeczny
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
STEPPS
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Tłum
(1)
Usługi
(1)
Walka informacyjna
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Wychowanie
(1)
Wymowa
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(2)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(16)
Psychologia
(9)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (BD7)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Może i jesteś dzieckiem, ale na pewno MASZ MOC! I to ogromną! Nadszedł czas, by to pokazać. Nadciąga nowa książka autorki GIRL POWER. Opowieści, które chcą zdobyć świat. To poradnik-opowieść dla tych, którzy mają silne poczucie sprawiedliwości, empatię, poczucie humoru i wielkie serce. Znajdziesz tu mnóstwo porad, jak zmienić świat, proste zadania DIY, inspirujące historie o słynnych dzieciach aktywistach, takich jak Malala Yousafzai czy Claudette Colvin, a także o Twoich rówieśnikach, którzy swoimi codziennymi działaniami, krok po kroku, sprawiają, że świat staje się lepszy i lepszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tym razem Gladwell przygląda się temu, co dzieje się, kiedy spotykamy nieznajomych. I czemu tak często rozmowy z nimi kończą się niepowodzeniem. Jak to możliwe, że brytyjski premier Chamberlain uznał Hitlera za osobę godną zaufania? Czy można winić serial Przyjaciele za to, że mylimy się w ocenie drugiego człowieka? Jakim cudem Fidel Castro robił z CIA durnia przez całe pokolenie? Sprawa Amandy Knox, oszustwa Berniego Madoffa, samobójstwo Sylvii Plath – to tylko niektóre z fascynujących opowieści, jakie w swojej nowej książce serwuje Malcolm Gladwell. Autor zabiera nas w niezwykłą wyprawę w świat wielkiej historii, głośnych wydarzeń medialnych i najnowszych osiągnięć psychologii, aby pokazać, co idzie nie tak, gdy spotykamy się z nieznajomymi. Czemu tak często rozmowy z nimi kończą się niepowodzeniem lub konfliktem? Co tak naprawdę powinniśmy wiedzieć o ludziach, o których nic nie wiemy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Wprowadzanie nowego - nawet najlepszego - produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje - i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie. Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659.1 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Czy często zastanawiasz się jak pomóc innym osiągnąć porozumienie? Wiedza zawarta w tej książce pomoże ci rozwiązać konflikty wśród najbliższych, przyjaciół, dzieci i dorosłych członków rodziny, a także współpracowników. Znajdziesz tu wskazówki jak naprawić relacje między jednostkami oraz wewnątrz grup. Pomocne w przywracaniu dobrych stosunków mogą być także zaproponowane przez autorkę ćwiczenia. Przedmiotem rozważań zawartych w tej publikacji są trudności, jakie możemy napotkać podczas prowadzenia mediacji. Autorka stara się odpowiedzieć na pytanie - jak radzić sobie z konfliktami we współczesnym świecie, w którym często ukrywa się problemy, albo rozwiązuje je przy użyciu przemocy. Zamieszczone w książce ćwiczenia pozwolą, nie tylko dyplomowanym mediatorom, zdobyć i pogłębić praktyczną wiedzę o tym, jak działać w sytuacji konfliktu oraz jak odnaleźć się w roli rozjemcy. Podstawą refleksji, technik i zasad postępowania zawartych w tej publikacji jest Nonviolent Communication - świadome uczestnictwo, odczuwanie i doświadczanie życia - droga rozwoju zaproponowana przez dr. Marshalla Rosenberga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie rozszerzone odnosi się do oryginału.
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Książka
W koszyku
Narratologia / Paweł Tkaczyk. - Wydanie 1. - 6 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 159, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze, opanuj ją i rozwiń.
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Każdego dnia stajemy przed wyzwaniem, jakim jest nakłanianie innych, by robili to, co chcemy. Ale co sprawia, że ludzie zgadzają się spełniać nasze prośby? Ta książka, oparta na wynikach prowadzonych od 60 lat badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
The Definitive Book of Body Language / Alan & Barbara Pease. - London : Orion Books, 2004. - XIII, 386 stron : ilustracje ; 25 cm.
It is a scientific fact that people's gestures give away their true intentions. This authoritative guide, written with great humour and insight, reveals all the secrets of body language to give you more confidence and control in any situation. Learn how to: choose the right partner; get others to cooperate; make yourself likeable and approachable; tell if someone is lying; read between the lines of what is being said; how to use body language to get what you want; how to recognise love-signs and power plays.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dembowskiego 12 (W131)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Wydanie zaktualizowane. Zawiera 10 nowych rozdziałów.
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. "Tak!" zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Wszystkie są oparte na naukowych podstawach i pomogą ci rozwinąć umiejętność perswazji. Niezależnie od tego, czy chcesz, by ktoś dał ci awans, zażył lekarstwo, przestał wnosić do domu błoto na butach czy zagłosował na ciebie, z książki "Tak! 60 sekretów nauki perswazji" dowiesz się w jaki sposób niewielkie zmiany w zachowaniu mogą mieć ogromny wpływ na twój sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niewidzialni rodzice : jak rozmawiać o niepłodności / Anna Wietrzykowska. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2023. - 264, [7] stron ; 21 cm.
(Filia na Faktach)
Jakim doświadczeniem życiowym jest niepłodność? Jak wpływa na relacje w związku i z otoczeniem: w rodzinie, w pracy, wśród znajomych? Jak widzą ją inni i jak postrzegają jej przyczyny? Jedna na pięć polskich par doświadcza problemu z poczęciem dziecka. A jednak niepłodność to wciąż temat tabu. Często osoby, których dotyczy, czują się wykluczone, a ich bliscy nie wiedzą jak rozmawiać. Osoby, których niepłodność dotyka, to nie tylko pary, które po prostu nie mają dzieci. To pary, dla których dzieci są całym światem, ale w ich świecie są one nieobecne. To książka nie tylko dla tych, którzy niepłodności doświadczają bezpośrednio, ale i tych którzy spotykają ją wśród bliskich i przyjaciół, bo dla nich może być lekcją wrażliwości i zrozumienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Braci Wagów 1 (W127)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Niewidzialni rodzice : jak rozmawiać o niepłodności / Anna Wietrzykowska. - [Poznań] : Filia ; [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2023. - 1 CD (6 godz. 19 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Jakim doświadczeniem życiowym jest niepłodność? Jak wpływa na relacje w związku i z otoczeniem: w rodzinie, w pracy, wśród znajomych? Jak widzą ją inni i jak postrzegają jej przyczyny? Jedna na pięć polskich par doświadcza problemu z poczęciem dziecka. A jednak niepłodność to wciąż temat tabu. Często osoby, których dotyczy, czują się wykluczone, a ich bliscy nie wiedzą, jak rozmawiać. Osoby, które niepłodność dotyka, to nie tylko pary, które po prostu nie mają dzieci. To pary, dla których dzieci są całym światem, ale w ich świecie są one nieobecne. To książka nie tylko dla tych, którzy niepłodności doświadczają bezpośrednio, ale i tych, którzy spotykają ją wśród bliskich i przyjaciół, bo dla nich może być lekcją wrażliwości i zrozumienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentacje po prostu! : szkoła wystąpień publicznych / Piotr Bucki. - Gliwice : Helion SA, [2020]. - 269 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
(Książki Klasy Business)
Data wydania według www.onepress.pl.
Ciekawie i na temat. Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowiązku oraz satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy. Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów, a także pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką. Niestety, nader często wystąpienia wyglądają zgoła odmiennie: na środku sali stoi nieszczęsny mówca, który albo duka coś pod nosem, albo owszem, przemawia głośno, za to nudno, do tego przydługo i nie do końca na temat. Jego podstawową bronią jest pilot, dzięki któremu zmienia kolejne źle przygotowane, niewiele mówiące slajdy prezentacji. Naprzeciw siebie ma publiczność, myślącą o wszystkim, tylko nie o omawianym zagadnieniu. Wszyscy razem - prelegent i słuchający - marzą o tym, żeby ten koszmar się już skończył... Znasz to? Autor tego poradnika także. A ponieważ zmęczyło go tkwienie w dusznych salach konferencyjnych w towarzystwie ludzi, którzy co prawda wiedzą, o czym mówią, ale swoją wiedzą nie potrafią się podzielić, napisał książkę. Udowadnia w niej, że każdy może tworzyć dobre, ciekawe prezentacje i wygłaszać porywające mowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
Jak ograć tyranów : negocjuj skutecznie / Łukasz Walewski. - Kraków : Mando, © 2022. - 236, [1] strona ; 21 cm.
W jaki sposób myślą tyrani? Czy wszyscy są tacy sami? Jak zdobyć nad nimi przewagę, a potem rozbroić i pokonać? Czy lepiej ostro naciskać oponenta, a może dać mu psychiczny komfort i poczucie, że panuje nad sytuacją? I wreszcie – czy istnieje sprawdzona strategia, dzięki której zawsze postawimy na swoim? Łukasz Walewski, niezrównany poszukiwacz historycznych ciekawostek i gaf polityków, zabiera nas w fascynującą i niebezpieczną podróż po meandrach ludzkiej psychiki, zdradzając tajemnice największych negocjacji w historii. Komu i po co Donald Trump prawił fałszywe komplementy? Na kogo i za co śmiertelnie obraził się Saddam Husajn? Czym Sylvio Berlusconi zasłużył sobie na opinię amanta i wizjonera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Druk ulotny
W koszyku
Jak opowiadać dobre historie : storytelling (nie tylko) dla biznesu / Agnieszka Mróz. - Gdańsk : Wydawnictwo Cztery Głowy, © 2018. - pudełko (38 kart szkoleniowych) : ilustracje ; 7x12 cm.
(Fiszki)
To NIE jest kolejny poradnik o roli historii w prezentacjach i wystąpieniach. To narzędzie edukacyjne, którego natychmiast użyjesz w swojej pracy. Fiszka po fiszce wytrenujesz nową kompetencję i przykujesz uwagę słuchaczy. Tylko niezbędna, sprawdzona teoria i praktyczne ćwiczenia. Bo storytelling to nie bajanie. To technika, którą można - warto! - wytrenować. Rozwiń się. Teraz!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (BD37 Czytelnia)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Woda z mózgu : manipulacja w mediach / Marek Warecki, Wojciech Warecki. - Warszawa : Fronda, copyright 2011. - 343 [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Woda z mózgu to poradnik zawierający wiele cennych wskazówek, np. jak korzystać z mediów i nie dać się ogłupić? Ta książka nie tylko przestrzega, ale i uczy! Manipulacja bowiem ma już swoją długą historię. A że „czwarta władza” niejednokrotnie czyni zakusy na nasze umysły i naszą wolność, to rzecz pewna. Cel książki uwidacznia się w fragmencie książki: „Mówiąc krótko: chodzi nam o to, żeby dać „młot na czarownice” wszystkim chętnym i zaprosić ich do walenia tym młotem wszystkich filutów, którzy prowadzą nas na zatracenie poprzez pozbawienie rozsądku, a nawet obezwładnienie rozumu i woli.”
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Braci Wagów 1 ("Czytelnia 9")
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Power of Nunchi.
Cały świat z uwagą i nieskrywaną ciekawością podgląda koreańskie tajniki urody. Okazuje się jednak, że nie tylko w sferze beauty możemy się czegoś od nich nauczyć. W dzisiejszym rozpędzonym świecie, w którym nowe technologie zaburzają realność stosunków międzyludzkich, istnieje sposób na poznanie myśli drugiego człowieka i porozumienie dusz. Dlaczego niektórzy brylują w towarzystwie, pną się po drabinie sukcesu, doskonale dogadują się z innymi, a ty wchodzisz do pokoju pełnego ludzi i nagle wszyscy milkną? To zasługa nunchi tłumaczonego jako „mierzenie okiem”. Pomyślisz – kolejna moda, Marie Kondo stosunków interpersonalnych… Nie! To naczelna zasada koreańskiego życia, działająca od tysięcy lat! Koreańscy rodzice dbają, by ich dzieci ćwiczyły nunchi. Wiedzą, że dla jednych to dar, dla innych umiejętność, która pomaga w życiu osobistym i zawodowym. Nie ma znaczenia, z jakiej pozycji startujesz – biznesowej czy społecznej – nunchi zawsze zapewni ci sukces, szczęśliwe życie i dobry kontakt z otoczeniem. To koreańskie korepetycje z inteligencji emocjonalnej i świadomości sytuacji. Sposób na przetrwanie i dobre samopoczucie. Jedyne, czego potrzebujesz, to oczy, uszy i chęć zwrócenia uwagi na drugiego człowieka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
W dniach 08.04-08.05.2024 Wypożyczalnia Nr 34 będzie nieczynna z powodu inwentaryzacji księgozbioru.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej