Form of Work
Książki
(96)
E-booki
(14)
IBUK Libra
(14)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Audiobooki
(3)
Druki ulotne
(1)
Proza
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(55)
unknown
(30)
only on-site
(29)
unavailable
(20)
Branch
6-go Sierpnia 23 (W34)
(3)
ZWM 5 (W45)
(5)
Koński Jar 10 (W109)
(4)
Nugat 4 (W112)
(5)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(10)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(8)
Dembowskiego 12 (W131)
(11)
Herbsta 4 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(10)
K.E.N. 21 (W139)
(5)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
(57)
Fanfarowa 19 (BD11)
(2)
Kłobucka 14 (BD37)
(10)
Na Uboczu 2 (BD60)
(1)
Author
zbiorowa, Praca
(8)
Ikovenko, Sergei
(3)
Karendał, Piotr (ekonomia)
(3)
Kobyakov, Serhiy
(3)
Obojski, Jerzy
(3)
Przymusiała, Małgorzata
(3)
Vintman, Zahar Lejbovič (1946- )
(3)
Weresa, Marzenna
(3)
Âcunenko, Sergej (1974- )
(3)
Al'tšuller, Genrih Saulovič (1926-1998)
(2)
Albigowski, Marek
(2)
Drucker, Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Janasz, Władysław (1940- )
(2)
Kozioł, Leszek
(2)
Pawłowski, Konrad (tłumacz)
(2)
Sandberg, Sheryl (1969- )
(2)
Thiel, Peter A. (1967- )
(2)
Zieliński, Kazimierz (ekonomia)
(2)
Łotysz, Sławomir
(2)
Łuczkiewicz, Grzegorz
(2)
Al'tšuller, Genrih Saulovič (1926-1998) ARIZ-značit pobeda (ros.)
(1)
Aluchna, Maria
(1)
Anthony, Scott D
(1)
Aronica, Lou (1958- )
(1)
Babiak, Jerzy (1943- )
(1)
Bahcall, Safi (1968-)
(1)
Bailom, Franz
(1)
Baj, Aleksander
(1)
Bal-Woźniak, Teresa
(1)
Barkan, Mark G
(1)
Beckhard, Richard
(1)
Bendyk, Edwin (1965- )
(1)
Bełz, Grzegorz
(1)
Białokozowicz, Przemek
(1)
Białoń, Lidia
(1)
Bogusławska, Katarzyna
(1)
Bosiacki, Adam (1968- )
(1)
Brynjolfsson, Erik (1962- )
(1)
Caldicott, Sarah Miller
(1)
Cannon, James (1947- )
(1)
Carreyrou, John
(1)
Castrounis, Alex
(1)
Clarke, Liz
(1)
Cukier, Kenneth
(1)
Cyfert, Szymon
(1)
Czaja, Izabela
(1)
Czech, Magdalena
(1)
Czerwińska, Ewa (tłumacz)
(1)
Daniecki, Wojciech
(1)
Diamond, Jared M. (1937- )
(1)
Dodgson, Mark (1957- )
(1)
Domb, Ellen
(1)
Doroba, Anita
(1)
Dziewanowska, Katarzyna
(1)
Dziuba, Radosław
(1)
Długosz, Jan (zarządzanie)
(1)
Efremov, Vâčeslav Ivanovič. Krivaâ, kotoraâ vsegda vyvezet : Geometriâ dlâ izobretatelej (ros.)
(1)
Ehrlich, Andrzej
(1)
Fey, Victor
(1)
Filatov, V.I
(1)
Firszt, Dariusz (1980- )
(1)
Fisk, Peter
(1)
Fortuna, Tomasz
(1)
Gablankowski, Maciej
(1)
Gallo, Carmine
(1)
Gann, David
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Gelb, Michael J. (1952- )
(1)
Goldsmith, Marshall
(1)
Gons, Esther
(1)
Grala-Kowalska, Magdalena
(1)
Grant, Adam (1981- )
(1)
Grant, Adam M. (1981- )
(1)
Grudzewski, Wiesław Maria (1933- )
(1)
Głatki, Michał
(1)
Głuszek, Ewa
(1)
Hagan, Margaret
(1)
Heffernan, Margaret (1955- )
(1)
Hejduk, Irena K
(1)
Herman, R. Paul
(1)
Hesselbein, Frances
(1)
Irzykowski, Jarosław
(1)
Isaac, Mike (1984- )
(1)
Isaacson, Walter (1952- )
(1)
Ivanov, Gennadij Ivanovič. TRIZ polučaet "pâterku" (ros.)
(1)
Jabłoński, Maciej
(1)
Jabłoński, Łukasz (1977- )
(1)
Janiszewski, Adam
(1)
Jasiński, Andrzej H
(1)
Jaszczurowska, Maria
(1)
Jermakowicz, Władysław (1944-1998)
(1)
Jeż, Marta
(1)
Jóźwiak, Michał (tłumacz)
(1)
Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kahney, Leander
(1)
Kamińska, Anna (tłumacz)
(1)
Karlik, Marcin
(1)
Keck, Gayle
(1)
Kelley, David
(1)
Year
2020 - 2021
(16)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(5)
Time Period of Creation
2001-
(33)
Country
Poland
(105)
Russia (Federation)
(5)
United Kingdom
(3)
United States
(1)
Language
Polish
(98)
English
(8)
Russian
(5)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(4)
Wynalazcy i odkrywcy
(4)
Inżynierowie
(3)
Menedżerowie
(3)
Dyrektorzy
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(5)
Literatura polska
(3)
Literatura rosyjska
(1)
Subject
Innowacje
(95)
Przedsiębiorstwo
(18)
Zarządzanie
(15)
Wynalazki
(12)
Język angielski
(6)
Sukces
(6)
Technologia
(6)
Twórczość
(6)
Język rosyjski
(5)
Myślenie twórcze
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Kultura organizacyjna
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
TRIZ
(4)
Design thinking
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Konkurencja
(3)
Kreatywność
(3)
Musk, Elon
(3)
Naukowe odkrycie
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przywództwo
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Edison, Thomas A.
(2)
Innowacje społeczne
(2)
Internet
(2)
Jobs, Steven
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja i zarządzanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Prawo autorskie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Start-up
(2)
Szkolnictwo
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technika
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Transport taksówkowy
(2)
Uber (firma)
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Administracja
(1)
Analiza systemowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Apple Inc
(1)
Astronautyka
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Big data
(1)
Bioinformatyka
(1)
Biznes
(1)
Biznesplan
(1)
Cook, Tim
(1)
Cyberkultura
(1)
Cywilizacja
(1)
Czynności operacyjne
(1)
Data mining
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dzieci
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Einstein, Albert
(1)
Ekorozwój
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Energetyka
(1)
Ewolucjonizm kulturowy
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Franklin, Benjamin
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Futurologia
(1)
Futuryzm
(1)
Gazy cieplarniane
(1)
Globalne ocieplenie
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hakerzy
(1)
Holmes, Elizabeth
(1)
Informatyka
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja europejska a Polska
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Kalanick, Travis
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci
(1)
Konwergencja gospodarcza
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Subject: time
2001-
(7)
2001-0
(7)
1989-
(6)
1901-2000
(2)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(6)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Mazowsze
(1)
Genre/Form
Poradnik
(15)
Opracowanie
(10)
Wydawnictwa popularne
(7)
Podręcznik
(4)
Reportaż
(4)
Biografia
(2)
Antologia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Książki mówione
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(14)
Psychologia
(9)
Inżynieria i technika
(8)
Nauka i badania
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Historia
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Rozwój osobisty
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Transport i logistyka
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
114 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Zero to one : notes on startups, or how to build the future
U góry okł.: Bestseller "New York Timesa".
Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów. Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej, nawet jeśli nie zawsze to zauważamy, rozpraszani najnowszymi modelami smartfonów. Informatyka przeżywa gwałtowny rozwój, ale nie ma żadnego powodu, by ograniczał się on do komputerów lub Doliny Krzemowej. Postęp można osiągnąć w każdej branży i w każdej dziedzinie biznesu. Wynika on bowiem z najważniejszej umiejętności, którą każdy lider musi opanować: umiejętności samodzielnego myślenia. Kolejny Bill Gates nie stworzy systemu operacyjnego. Następny Larry Page lub Sergey Brin nie zbuduje wyszukiwarki internetowej. Kopiowanie innych prowadzi świat od 1 do n, dodając do niego kolejne elementy czegoś już znanego. Jeśli jednak tworzysz coś całkowicie nowego, to przechodzisz od 0 do 1. Jutrzejsi mistrzowie nie zwyciężą dzięki bezwzględnej walce z konkurencją na obecnym rynku - oni uciekną tej konkurencji, ponieważ ich firmy i pomysły na biznes będą wyjątkowe.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
6-go Sierpnia 23 (W34)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Wasilkowskiego 7 (W128)
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
K.E.N. 21 (W139)
All copies are currently on loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
W książce skoncentrowano się na tym, czym są innowacje społeczne, jak mogą być zinstytucjonalizowane i w jaki sposób funkcjonują w praktyce. Celem publikacji jest zrozumienie zjawiska innowacji społecznych: od genezy, mechanizmów ich generowania, projektowania, wdrażania, działania, absorpcji i wpływania na efekty społeczne, upowszechniania, skalowania jak i utrwalania. Szczególnie ważne jest wyjaśnienie powodów generowania innowacji społecznych w szerokim kontekście rozwoju społecznego. Dodatkowo istotne jest pokazanie praktycznego wymiaru innowacji społecznych w odniesieniu o środowiska, w jakim mają miejsce. Ta część ma służyć jako inspiracja dla praktyki zarządzania publicznego oraz poprawiania standardów i podnoszenia jakości polityk publicznych w tym zakresie. Dlatego zadbano o wskazanie głównych czynników stymulujących, jak również ograniczających innowacje społeczne oraz pokazano wybrane studia przypadków. Nowatorskim elementem książki jest powiązanie teoretycznego wymiaru innowacji społecznych, w tym z uwzględnieniem zagadnienia społecznych inwestycji – kategorii stanowiącej nowość w wymiarze europejskim w okresie 2014–2020, jak dotąd nieopisanej w polskiej literaturze przedmiotu, z wymiarem instytucjonalnym i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 304
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Braci Wagów 1 (W127)
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 659.2 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 005.342
No cover
Book
In basket
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 304
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 658 (2 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 658
Book
In basket
W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku i jego segmentów). Uważają oni, że w dążeniu do osiągnięcia sukcesu na rynku należy wyjść poza dotychczasowe sposoby myślenia i działania marketingowego (nazywają je marketingiem wertykalnym), a pomoże w tym właśnie koncepcja marketingu lateralnego, według której mamy do czynienia ze zmianą rynku lub jego segmentów poprzez tworzenie nowych kategorii produktów (nowych zastosowań, nowych sytuacji konsumpcyjnych itp.).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 339.138
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 62 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 37.014
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / PWN)
"Książka ta prezentuje podejście bardzo praktyczne. Przykłady i ćwiczenia w niej zawarte zmuszają Czytelników do analizy własnej sytuacji i uważnego zastanowienia się nad tym, co myślą, czują i jak postępują. Taka analiza jest koniecznym warunkiem wstępnym do zrozumienia, gdzie i jakie zmiany są potrzebne, i które mają szanse powodzenia."- fragment wstępu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Innovator's guide to growth : putting disruptive innovation to work".
Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenie, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe projekty i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację. Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia. Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi: - dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów, - opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu, - zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów, - tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 005
No cover
Book
In basket
(Konferencje Naukowe / Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego)
Materiały konferencji "Nowe zarządzanie publiczne i public governance w Polsce i w Europie ", zorganizowanej przez Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego wspólnie z Małopolską Szkołą Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i z Instytutem Badań i Ekspertyz Samorządowych Uczelni Łazarskiego, która odbyła się w Warszawie 21 października 2010 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 005
Book
In basket
(HR)
Na okł. podtyt.: zestaw narzędzi. U dołu okł.: materiały w wersji elektronicznej.
Tyt. oryg.: "Organisational development and change : CIPD toolkit", 2008.
Każda organizacja musi się zmieniać, aby nie pozostać w tyle za konkurencją. Przełamanie status quo jest często bardzo trudne, zarówno dla kadry zarządzającej, jak i specjalistów ds. HR. W książce zaprezentowano zestaw ponad stu narzędzi pozwalających na efektywne wprowadzanie zmian w organizacji i kierowanie jej rozwojem. Jest to komplet materiałów potrzebnych, aby opracować i wdrożyć projekt zmiany, a następnie odpowiednio nim zarządzać i ocenić efekty podjętych działań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej książce autorzy omówili: istotę i znaczenie technologii logistycznych, technologie informacyjne w łańcuchach dostaw, systemy automatycznej identyfikacji, elektroniczną wymianę danych, systemy łączności bezprzewodowej stosowane w logistyce, współczesne technologie w transporcie, zaawansowane technologie w praktyce magazynowej, rolę opakowań w technologiach logistycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 005
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 659.235 (1 egz.)
Book
In basket
Originals : How Non-conformists Change the World / Adam Grant : Foreword by Sheryl Sandberg. - Wydanie 3. - London : WH Allen, 2017. - XII, 322 strony : ilustracje ; 20 cm.
Index na stronach 309-322.
The New York Times bestselling author examines how people can drive creative, moral, and organisational progress-and how leaders can encourage originality in their organisations. How can we originate new ideas, policies and practices without risking it all? Adam Grant shows how to improve the world by championing novel ideas and values that go against the grain, battling conformity, and bucking outdated traditions. Using surprising studies and stories spanning business, politics, sports, and entertainment, Grant explores how to recognize a good idea, speak up without getting silenced, build a coalition of allies, choose the right time to act, and manage fear and doubt. Parents will learn how to nurture originality in children, and leaders will discover how to fight groupthink to build cultures that welcome dissent...
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Dembowskiego 12 (W131)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Prezentowana publikacja "Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi" wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym w zakresie zarządzania projektami w sferze B+R. Pomimo bowiem istnienia publikacji dotyczących ogólnie rozumianej problematyki zarządzania projektami widoczny jest brak pozycji literaturowej zakotwiczającej to zagadnienie w konkretnej rzeczywistości - w tym przypadku sfery badawczo-rozwojowej. Celem niniejszej książki jest aplikacja wiedzy związanej z zarządzaniem projektami do - wspomnianego wcześniej - pola B+R. Osiągnięcie owego celu redaktorzy i autorzy tego tomu założyli poprzez stworzenie publikacji odwołującej się zarówno do wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktycznych oraz odpowiedni dobór wątków w niej poruszanych. W związku z tym, przedstawiana książka skupia się na najbardziej istotnych kwestiach związanych z prowadzeniem prac badawczych w różnych obszarach wiedzy, a poruszane w niej zagadnienia zawierają uniwersalne wytyczne dotyczące różnych aspektów zarządzania projektem B+R, w tym: ogólną metodykę zarządzania projektami, metody prognozowania i oceny dojrzałości technologii, metody zarządzania jakością, sposoby tworzenia i zarządzania zespołami badawczymi, możliwości komputerowego wspomagania zarządzania projektami innowacyjnymi, formy audytu projektów badawczych (ze szczególnym uwzględnieniem projektów finansowanych ze środków UE) oraz zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej projektów badawczych, zwłaszcza tych realizowanych w sektorze nauki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 005.8 (1 egz.)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
No availability information: sygn. 001
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa)
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5:005.2:001.895:658.6:657.92 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again