Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
6-go Sierpnia 23 (W34)
(1)
ZWM 5 (W45)
(1)
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(1)
Autor
Gordon, Thomas (1918-2002)
(4)
Szafrańska-Poniewierska, Dorota
(4)
Burch, Noel
(3)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Uczniowie
(2)
Młodzież szkolna
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Wychowanie
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek / Pax)
Tyt. oryg. : "Teacher effectiveness training" 1974
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Nugat 4 (W112 Oddział dla Dzieci)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Barwna 8 (BD9)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
6-go Sierpnia 23 (W34)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek / Pax)
W swej kolejnej książce T.Gordon zwraca się przede wszystkim - choć nie wyłącznie - do nauczycieli. Nie jest to jednak typowy podręcznik metodyki. Autor wychodzi od stwierdzenia, że proces nauczania i uczenia się może przebiegać prawidłowo (a co za tym idzie: być skuteczny), jedynie gdy stosunki między nauczycielem a uczniami opierają się na wzajemnym poszanowaniu odrębności, życzliwości i zaufaniu, a także gdy obie strony nie są zbytnio zaabsorbowane dodatkowymi, nie związanymi z nauką problemami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie bez Porażek)
W swej kolejnej książce T. Gordon zwraca się przede wszystkim - choć nie wyłącznie - do nauczycieli. Nie jest to jednak typowy podręcznik metodyki. Autor wychodzi od stwierdzenia, że proces nauczania i uczenia się może przebiegać prawidłowo (a co za tym idzie: być skuteczny), jedynie gdy stosunki między nauczycielem a uczniami opierają się na wzajemnym poszanowaniu odrębności, życzliwości i zaufaniu, a także gdy obie strony nie są zbytnio zaabsorbowane dodatkowymi, nie związanymi z nauką problemami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
ZWM 5 (W45)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej