Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(5)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(10)
Placówka
Koński Jar 10 (W109)
(1)
Braci Wagów 1 (W127)
(2)
Wasilkowskiego 7 (W128)
(1)
Cybisa 6 (W134)
(2)
Kłobucka 14 (W135)
(2)
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
(1)
Fanfarowa 19 (BD11)
(1)
Autor
Gasper, Dorota
(7)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Bravard, Jean-Louis
(1)
Dondziłło, Grzegorz
(1)
Hagan, Margaret (1981- )
(1)
Lencioni, Patrick (1965- )
(1)
Locher, Drew
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Morgan, Robert
(1)
Ozenc, Kursat (1979- )
(1)
Simmons, Rachel (1974- )
(1)
Staszczak, Michał (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dyrektorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Ekonomiści
(2)
Kotler, Philip (1931- )
(2)
Marketing
(2)
Dziewczęta
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Outsourcing
(1)
Praca biurowa
(1)
Samorealizacja
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Usługi
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Poradnik
(4)
Felieton
(2)
Poradniki
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Akademia Białego Kruka.
Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki "Lean w biurze i usługach", stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne. W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak metoda 5S czy poka-yoke - techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych. Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; [przekład Dorota Gasper]. - Warszawa : MT Biznes, 2017. - 342 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
"Moje przygody z marketingiem" to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lachmana 5 (Czytelnia Naukowa do wypożyczania)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Czytelnia Naukowa zamknięta z powodu remontu.
Książka
W koszyku
(Zrozumieć siebie / Laurum)
Tyt. oryg.: Curse of the good girl.
Propagowanie wizerunku Grzecznej Dziewczynki - zawsze miłej, uprzejmej, skromnej i bezinteresownej - skłania dziewczęta do pielęgnowania w sobie cech charakteru, które w istocie ograniczają wewnętrzną siłę i możliwości. Rachel Simmons, bazując na ćwiczeniach, z których korzysta w pracy z dziewczętami, rodzicami i pedagogami, zapoznaje czytelnika ze strategią rozwijającą asertywność, odporność i szczerość. U podłoża poglądów autorki leży przekonanie, że najcenniejszym darem, jaki możemy ofiarować dziewczętom, jest swoboda, nie tylko wsłuchiwania się w swój wewnętrzny głos, ale także postępowania w zgodzie z nim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Koński Jar 10 (W109)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Fanfarowa 19 (BD11)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Braci Wagów 1 (W127)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; przekład Dorota Gasper. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD) (5 godz. 24 min 17 s) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
"Moje przygody z marketingiem" to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne. Czerpiąc z bogactwa przykładów z różnych branż oraz własnych empirycznych badań, Kursat Ozenc i Margaret Hagan pokazują, w jaki sposób poszczególne rytuały mogą rozbudzać kreatywność, nadawać właściwy rytm, wspierać rozwiązywanie konfliktów, ułatwiać godzenie się z porażką oraz budować kulturę innowacyjności. Prezentują pięćdziesiąt kreatywnych rytuałów, które dotyczą wielu zagadnień, począwszy od spraw biznesowych i zarządzania, na projektowaniu i rozwoju osobistym skończywszy. Oferują czytelnikowi gotowe przepisy na stworzenie kreatywnych praktyk, które służą wspieraniu konkretnych zachowań, zmianie złych nawyków oraz wpajaniu wartości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wasilkowskiego 7 (W128)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Kłobucka 14 (W135)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Muzyka Grzegorz Dondziłło.
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Cybisa 6 (W134)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej